کد خبر : 1742537 | 19 اسفند 1399 ساعت 17:26 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

کیلور ناواس: از بازی مقابل بارسلونا لذت می برم

کیلور ناواس، دروازه بان پاری سن ژرمن از رویارویی با بارسلونا خوشحال است.

کیلور ناواس: از بازی مقابل بارسلونا لذت می برم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در دیدار رفت با هت تریک کیلیان امباپه موفق شد در استادیوم نوکمپ با نتیجه 1-4 بارسلونا را مغلوب کند. کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی در آستانه دیدار برگشت در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده و مدعی شد بازیکنان پاری سن ژرمن مانند دیدار رفت هنوز احترام زیادی برای بارسلونا قائل هستند.

 

کیلور ناواس گفت: "می خواهیم با نهایت مسئولیت پذیری و تمرکز در میدان حاضر شویم و بی تردید به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود. باید با روحیه ای مشابه با بازی در استادیوم نوکمپ و حتی بهتر وارد زمین شویم. ما آماده رویارویی با چنین بازی هایی هستیم. ما نمایش بسیار خوبی در دیدار رفت ارائه دادیم. من فکر می کنم یک تیم آماده با بازیکنان با کیفیت در اختیار داریم که اماده حضور در چنین مسابقاتی هستند.

 

1580403

 

حتی با وجود برتری 1-4 در دیدار رفت چیزی تغییر نکرده و ما مانند گذشته به بارسلونا احترام می گذاریم. روشن است که می خواهیم پیروز شویم و برای رسیدن به این هدف باید حمله کرده، به محوطه جریمه بارسلونا برسیم و از فرصت های خود استفاده کنیم."

 

افت رئال مادرید و بارسلونا: "زمانی که من در مادرید بودم در مورد این تیم صحبت می کردم، اما اکنون در پاری سن ژرمن بوده و نگران این تیم هستم. ما خواهان مبارزه با بارسلونا هستیم و این مهمترین هدف است. بسیار خوشحالم که از این فرصت حضور در این مسابقه برخوردار هستم، این برای من یک امتیاز است و باید از آن استفاده کنم. همه ما دوست داریم مقابل بارسا بازی کنیم و من سعی می کنم از این دیدار نهایت لذت را ببرم."

دیدگاه‌ها