کد خبر : 1742550 | 19 اسفند 1399 ساعت 19:09 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلسمان: کاری به نتایج اخیر لیورپول نداریم

جولیان ناگلسمان، سرمربی لایپزیش مدعی شد تیمش مقابل لیورپول ریسک خواهد کرد.

ناگلسمان: کاری به نتایج اخیر لیورپول نداریم

به گزارش "ورزش سه"، لایپزشی در دیدار رفت اسیر اشتباهات فردش شده و در شرایطی که میزبان بود با دو گل برابر لیورپول شکست خورد. اگرچه مرسی سایدی ها در هفته های اخیر در لیگ برتر نتایج ضعیفی گرفته اند، اما جولیان ناگلسمان معتقد است این روند تاثیری در مسابقه فردا شب لایپزیش برابر لیورپول در لیگ قهرمانان نخواهد داشت.

 

جولیان ناگلسمان گفت: "به طور کلی همه چیز خوب به نظر می رسد. تمام بازیکنان که اخیرا مصدوم شده بودند، به جز آنجلینو که همچنان درگیر مصدومیت عضلانی است، به تمرین بازگشته اند. آنجلینو نمی تواند خوب ارسال کرده و ضربه بزند و همچنان مصدوم است.

 

1572916

 

به او اجازه می دهیم در دوره وقفه بازی های استراحت کرده و سپس به اردوی تیم بازگردد. به غیر از آنجلینو، همه بازیکنان در شرایط خوبی بوده و قادر به بازی کردن هستند. فضای حاکم بر تیم مناسب است و امیدواریم که فردا چهارشنبه عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

اتفاقات گذشته تاثیری در بازی ما مقابل لیورپول ندارد. بازیکنان لایپزیش می دانند که در گذشته اتفاقاتی عجیب و دیوانه کننده در فوتبال رخ داده، اما به هر حال ما کار بسیار دشواری داریم. ما به نتایج لیورپول در مسابقات لیگ برتر اهمیتی نمی دهیم و این روند هیچ تاثیری در عملکرد ما نخواهد داشت. نمی خواهیم فکر کنیم شرایط لیورپول خوب نیست، ما در دیدار رفت مغلوب شدیم و تنها به کسب پیروزی نیاز داریم.

 

ما دو گل عقب هستیم و باید کمی بیشتر ریسک کنیم، اما نباید فراموش کنیم که اگر یک گل دریافت کنیم دیگر باید سه گل بزنیم. کیفیت فعلی ما در خط حمله مانند همان بازی رفت و سه هفته قبل بوده، اما اعتماد به نفس ما با کسب نتایج خوب در آلمان افزایش یافته است."

دیدگاه‌ها