کد خبر : 1742573 | 19 اسفند 1399 ساعت 21:22 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد با یک غایب بزرگ به مصاف میلان می رود؟

به نظر می رسد حضور مارکوس راشفورد در دیدار پنج شنبه شب مقابل میلان در لیگ اروپا کاملاً با ابهام روبرو است.

یونایتد با یک غایب بزرگ به مصاف میلان می رود؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد ابتدای هفته در حساس‌ترین بازی هفته لیگ برتر انگلیس مهمان تیم صدرنشین منچسترسیتی بود و در پایان با ارائه یک نمایش فوق العاده موفق شد حریف خود را با دو گل برونو فرناندز و لوک شاو شکست دهد تا با روحیه ای مناسب برای جدال مهم پنجشنبه شب برابر میلان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا آماده شود.

 

با این حال رقم خوردن یک اتفاق در دربی منچستر باعث شد که تا حدودی از شیرینی این برد برای هواداران یونایتد کاسته شود؛ جایی که در نیمه دوم مسابقه ستاره خط حمله شیاطین سرخ یعنی مارکوس راشفورد به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین مسابقه شد تا پیش از تقابل حساس با روسونری نگرانی های زیادی در این مورد حاصل شود.

 

 

1579851

 

 

در همین ارتباط باشگاه منچستریونایتد بیانیه ای در رابطه با میزان مصدومیت مهاجم انگلیسی خود منتشر کرده که بر این اساس این باشگاه تایید کرده که راشفورد از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده و وضعیت او برای دیدار برابر میلان در لیگ اروپا تا روز مسابقه چندین بار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

با وجود بیانیه منچستریونایتد به نظر می رسد که مارکوس راشفورد شانس چندانی برای تقابل با میلان نخواهد داشت و می‌توان او را غایب بزرگ تیم اوله گنار سولسشر در این تقابل بسیار مهم تلقی کرد.

دیدگاه‌ها