کد خبر : 1742607 | 20 اسفند 1399 ساعت 01:00 | 261.1K بازدید | 38 دیدگاه

شب رویایی، کابوس شد...

طارمی بعد از اخراج؛ این چمپیونزلیگه؟

مهدی طارمی که یک پنالتی برای پورتو گرفته بود، در ابتدای نیمه دوم پس از این که در موقعیت آفساید به توپ ضربه زد، از زمین اخراج شد.

طارمی بعد از اخراج؛ این چمپیونزلیگه؟

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پورتو و یوونتوس در حالی آغاز شد که پورتو به هیچ عنوان شکل دفاعی نداشت و بازی را با حملات زیادی آغاز کرد که مهم ترینش در دقیقه 8 و با ضربه مهدی طارمی خلق شد و دروازه شزنی را تهدید کرد.

 

طارمی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه اش را به سمت دروازه یوونتوس زد که دروازه بان این تیم با واکنش تماشایی توپ را گرفت. اما در برگشت دوباره طارمی برای گلزنی تلاش کرد و ضربه اش به تیرک دروازه خورد و به بیرون رفت.

 

در دقیقه 19 این بازی اما طارمی با تیزهوشی از پنالتی گرفت. او که پشت به دروازه بود با اولین برخورد روی زمین افتاد تا داور هلندی در سوتش بدمد و پنالتی بگیرد. اعتراض بازیکنان سفید و مشکی پوش هم بی فایده بود و داور روی تصمیمش ماند تا اولیویرا پشت توپ قرار بگیرد.

 

 

1580500

 

 

این در حالی است که شاید خیلی ها انتظار داشتند که خود طارمی پنالتی را بزند اما این اتفاق رخ نداد و اولیویرا برخلاف جهت حرکت شزنی توپ را وارد دروازه کرد تا بازی 1-0 شود. با این پنالتی طارمی در کنار مهدوی کیا قرار گرفت که یک پنالتی در مقابل یوونتوس گرفته و یک گل هم زده بود.

 

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید تا طارمی و پورتو یک نیمه تا صعود بزرگ فاصله داشته باشند اما در ابتدای نیمه دوم کیه زا دروازه پورتو را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

با این حال اتفاق مهم این مسابقه پنج دقیقه پس از گل کیه زا و توسط مهاجم ایرانی رخ داد. جایی که مهدی طارمی در موقعیت آفساید قرار گرفت و پس از سوت داور به توپ ضربه زد تا قاضی سخت گیر هلندی، بورن کوییپرس با کارت زرد طارمی را جریمه و با دادن اخطار دوم، مهاجم ایرانی را از زمین اخراج کند.

 

1580526

 

1580530

 

اعتراض های مهدی طارمی که بهت زده این اتفاق را دنبال می‌کرد نیز بی فایده بود و او مجبور شد از زمین بیرون برود. طارمی به داور می‌گفت که سوت او را نشنیده و به همین خاطر به توپ ضربه زده اما اعتراض هایش مورد قبول داور هلندی قرار نگرفت.

 

1580529

 

این اخراج مشابه کارت قرمز ون پرسی مهاجم تیم آرسنال در مقابل بارسلوناست که او هم به دلیل ضربه به توپ پس از سوت داور ماسیمو بوساکا، با کارت زرد دوم جریمه شد و از زمین بیرون رفت تا یک اتفاق عجیب رخ دهد چرا که معمولا داوران در چنین صحنه هایی به تذکر بسنده می‌کنند.

 

نکته جالب در صحنه اخطار دوم به طارمی، حضور کریستیانو رونالدو و فریاد اعتراضی اش برای مجاب کردن داور به اخراج مهاجم پورتو بود. البته رونالدو خیلی زود خود را کنار کشید تا کارت زرد نگیرد.

 

 

1580532

 

 

طارمی در حین خروج اعتراضش به داور چهارم را هم ادامه داد و به انگلیسی گفت: «این چمپیونزلیگ است؟»

 

1580525

 

حالا طارمی که گل و پنالتی را تجربه کرده بود، از زمین هم اخراج شد و یوونتوس توانسته گل دوم را هم بزند؛ باید دید در 20 دقیقه پایانی چه اتفاقی رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها