کد خبر : 1742633 | 20 اسفند 1399 ساعت 09:54 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از حذف برابر پورتو؛

فدریکو کیه‌زا: حق یووه صعود بود

فدریکو کیه زا، زننده دو گل از سه گل یوونتوس در بازی شب گذشته برابر پورتو، معتقد است که تیمش به اندازه ای که برای صعود کافی باشد، تلاش کرد.

فدریکو کیه‌زا: حق یووه صعود بود

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو کیه زا، ستاره ملی پوش بیانکونری، احتمالا تنها نقطه روشن در بازی شب گذشته این تیم برابر پورتو در دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ بود که توانست به تک گل خود در دیدار رفت دو گل فوق العاده در دیدار برگشت را نیز بیفزاید.

هر چند حتی دبل کیه زا هم برای صعود یووه به مرحله بعد کافی نبود و بیانکونری پس از تساوی 4-4 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، به دلیل دریافت گل بیشتر در خانه، برابر پورتوی 10 نفره حذف شد.

 

1580598

 

کیه زا پس از حذف از چمپیونزلیگ گفت: "من هیچ چیز مثبتی در بازی امشب نمی بینم. می خواستم که صعود کنیم و حالا افسوس و حسرت زیادی داریم چرا که پس از نیمه اول ما به اندازه کافی کار و تلاش کردیم که مستحق صعود باشیم؛ از شانس های گلزنی بسیاری که خلق کردیم تا ضربه خوان کوادرادو که به تیر دروازه خورد.

وقتی صعود نمی کنید باید بررسی و تحلیل کنید که چه اتفاقی افتاد، اما من احساس می کنم که در نیمه دوم ما ذهنیت متفاوتی داشتیم و حق‌مان صعود کردن بود. می خواستیم که به یک چهارم نهایی برسیم. نرسیدیم. حالا باید روی سری آ و جام حذفی تمرکز کنیم."

دیدگاه‌ها