کد خبر : 1742653 | 20 اسفند 1399 ساعت 10:57 | 387.7K بازدید | 36 دیدگاه

CR7 نمی‌تواند در دیوار دفاعی بایستد؛

در ۳۶ سالگی فاش شد؛ نقطه ضعف بزرگ رونالدو

در بازی دیشب یوونتوس برابر پورتو که منجر به حذف یووه از چمپیونزلیگ شد، اشتباه رونالدو در دیوار دفاعی این تیم برابر ضربه آزاد پورتو، منجر به گل دوم پرتغالی‌ها و صعودشان به مرحله بعد شد.

در ۳۶ سالگی فاش شد؛ نقطه ضعف بزرگ رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف یوونتوس از چمپیونزلیگ، کریستیانو رونالدو به دلیل پشت کردن به توپ در دیوار دفاعی مورد انتقاد قرار گرفته است. رونالدو که در برابر ضربه آزاد پورتو در دیوار دفاعی بیانکونری ایستاده بود، نتوانست محکم سر جای خود بایستد و به توپ پشت کرد و توپ هم با عبور از زیر پای او وارد دروازه شزنی شد.

 

1580634

 

به این ترتیب پورتوی ده نفره توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت با تساوی 4-4 و با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، یوونتوس را حذف کرده و به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود کند.

 

لحظه سرنوشت‌ساز این بازی تنها پنج دقیقه مانده به پایان نیمه دوم وقت های اضافی رقم خورد که پورتو صاحب یک ضربه آزاد شد و با ضربه محکم و پرقدرت سرجیو الیویرا توپ از زیر پای دیوار دفاعی یووه رد شد و شزنی، دروازه بان یوونتوس، نیز نتوانست آن را بگیرد و توپ به تور دروازه دوخته شد.

 

دو دقیقه بعد یوونتوس با گل آدرین ربیو نتیجه را 3-2 کرد، اما دیگر برای جبران هر چیزی دیر بود و بیانکونری ناباورانه با اشتباه بهترین بازیکن‌شان حذف شده بود...

 

متهم اصلی در به ثمر رسیدن گل دوم پورتو که باعث حذف یوونتوس شد، کسی نیست به جز کریستیانو رونالدو که نه تنها پشت به توپ کرد بلکه پاهای خود را نیز از زمین بلند کرد و اجازه داد تا توپ از او رد شود.

 

این حرکت رونالدو در دیوار دفاعی در شبکه های اجتماعی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است:

 

1580631

گری لینکر نوشته: "پورتو صعود را چسبید. ما بالاخره یک چیزی پیدا کردیم که رونالدو نمی تواند انجام دهد: او نمی تواند بی حرکت درون دیوار دفاعی بایستد!"

 

1580629

 

یکی از اکانت های هواداری یوونتوس صحبت های فابیو کاپلو را توییت کرده است که گفته: "یووه در دو بازی رفت و برگشت به خاطر اشتباهات خودش گل های زیادی دریافت کرد. ضربه پنالتی یک هدیه از طرف دمیرال بود اما بدترین اشتباه، اشتباه رونالدو درون دیوار دفاعی بود. این اشتباهی غیرقابل بخشش بود."

 

1580635

 

یکی از کاربران نوشته: "رونالدو نمی گذاشت این اتفاق بیافتد" این جمله ای است که وقتی مسی و بارسا برابر تیم های مثل لیورپول و بایرن مونیخ حذف شدند مدام به گوش می رسید. اما اگر این درست بود چرا رونالدو الان توسط آژاکس و لیون و پورتو در سه سال گذشته حذف شده؟ چطور اجازه داد چنین اتفاقی بیافتد؟

 

1580630

 

دیگری توییت کرده: "رونالدو به خاطر اینکه در دیوار دفاعی محکم نایستاد سرزنش خواهد شد اما مقصر اصلی یوونتوس است که حتی یک شانس هم برای او در 210 دقیقه ایجاد نکرد."

 

1580628

 

کاربر دیگری با انتشار تصویری از تام و جری که جری ترسیده را نشان می داد نوشت: " رونالدو در دیوار دفاعی"

 

1580632

 

اکانت دیگری به نقل گفته های جیمی کاراگر پرداخته که گفته بود: "این یک حرکت بچه مدرسه ای از طرف رونالدو بود."

 

هیچکدام از بازیکنان دیوار دفاعی اینجا خوب ظاهر نمی شوند مخصوصا رونالدو که اصلا حتی به توپ نگاه هم نمی کند. نکات کوچک در این تورنمنت های حذفی تفاوت ایجاد می کنند و سرنوشت ساز هستند.

 

دیدگاه‌ها