کد خبر : 1742686 | 20 اسفند 1399 ساعت 13:57 | 36.3K بازدید | 22 دیدگاه

با توجه به رد درخواست تیم اماراتی،

افزایش شانس میزبانی پرسپولیس در آسیا

نشریه الاتحاد و شبکه دبی اسپورت از رد شدن درخواست باشگاه الوحده امارات برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا خبر دادند.

افزایش شانس میزبانی پرسپولیس در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که بحث انتخاب تیم های میزبان لیگ قهرمانان آسیا فرسایشی شده و تقریبا هر روز اخبار گوناگونی پیرامون تیم های میزبان گروه های پنج گانه غرب آسیا منتشر می شود که رسانه های اماراتی در جدیدترین اخبار خود از رد شدن درخواست میزبانی الوحده امارات خبر داده اند.


روزنامه الاتحاد امارات در خبری مدعی شده است که درخواست میزبانی الوحده نماینده این کشور برای میزبانی گروه پنج لیگ قهرمانان آسیا رد شده است. الوحده که باید ابتدا در دیدار پلی آف به مصاف الزورا عراق برود، برای میزبانی گروه پنجم که پرسپولیس، الریان و گوا سایر تیم های شرکت کننده در آن هستند، درخواست خود را ارسال کرده بود.


در همین زمینه، وب سایت گل  با استناد به ادعای کانال "دبی اسپورت" امارات نوشته است: این تمایل وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت صعود الوحده به مرحله گروهی، به دلیل عدم پذیرش درخواست میزبانی این تیم اماراتی، از این باشگاه عذرخواهی کند.


با توجه به اینکه تیم های گوا هند و الریان قطر برای میزبانی گروه خود درخواستی را ارسال نکرده اند، به نظر می رسد شانس پرسپولیس برای میزبانی گروه پنجم به بالاترین میزان خود رسیده باشد.
البته در هفته های گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری متمرکز تمامی 5 گروه منطقه غرب در قطر را نیز در برنامه خود دارد ولی در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، شانس پرسپولیس برای برگزاری بازی های گروه پنجم در تهران، بسیار بالاست.

 

دیدگاه‌ها