کد خبر : 1742701 | 20 اسفند 1399 ساعت 15:16 | 29.3K بازدید | 2 دیدگاه

اعلام برنامه نقل و انتقالاتی توسط کمالوند؛

استقلال دروازه‌بان و مدافع نمی‌خرد

مدیر فنی استقلال اهداف نقل و انتقالاتی این تیم را تشریح کرد.

استقلال دروازه‌بان و مدافع نمی‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که صحبت از بازیکنان زیادی ازجمله پیوستن امین قاسمی‌نژاد به استقلال مطرح است، اما پس از پیوستن فرهاد مجیدی به جمع آبی‌ها هیچ بازیکنی به این تیم اضافه نشده و آنها در صدد به خدمت گرفتن لیست مدنظرشان هستند.

فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار با پیکان در جام حذفی با اشاره به اهداف این تیم در نقل و انتقالات عنوان کرد: آقای مجیدی دیشب لیست بازیکنان را به باشگاه داد. دو یا سه بازیکن جدید حتما باید بگیریم چون باید در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا بجنگیم. بالاخره استقلال است. مردم توقع دارند این تیم موفق شود ولی متاسفانه در سالیان اخیر انتظارات را برآورده نکرده است.

 

او ادامه داد: استقلال نیاز به نفراتی دارد که بتوانند نیاز کادر فنی را رفع کنند. در دو، سه پست دچار مشکل هستیم ولی در دروازه و خط دفاع دچار کمبود نیستیم، اما از پست هافبک به جلو نیاز به بازیکن داریم.

 

کمالوند یادآور شد: منابع مالی استقلال محدود است. در روزهای اخیر مددی و اعضای هیأت مدیره باشگاه تلاش کردند تا بدهی‌های سرسام‌آور گذشته را پرداخت کنند و نمی‌خواهیم فشار بیاوریم تا بازیکنان را با ارقام بالا بگیرند ولی سعی می‌کنیم نفراتی را بگوییم تا باشگاه بتواند آنها را بگیرد. ضمن اینکه ابتدا باید پنجره را باز کنیم.

دیدگاه‌ها