کد خبر : 1742733 | 20 اسفند 1399 ساعت 17:38 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم عجیب رونالدو برابر مدافع پرتغالی

کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ و پرتغالی هیچگاه مقابل په په موفق به گلزنی نشده است.

طلسم عجیب رونالدو برابر مدافع پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، په په، مدافع پرتغالی و باتجربه پورتو بی تردید یکی از بهترین بازیکنان دیدار دیشب تیمش مقابل یوونتوس بود و با ارائه نمایشی بی نقص در خط دفاعی بارها در مقابل حملات حریف ایستادگی کرد. په په در تمام دوئل ها پیروز شده، 18 بار موفق به دور کردن توپ شد، هشت بار توپ را از بازیکنان یووتنوس گرفت، دو بار مقابل ضربات این تیم ایستادگی کرد و دو بار نیز تکل صحیح داشت تا آمار درخشانی را از خود ثبت کند.

 

1580764

 

اما نقطه اوج په په ایستادگی برابر کریستیانو رونالدو، ستاره هموطن خود در ترکیب یوونتوس بود و این مدافع باتجربه در دو دیدار رفت و برگشت اجازه گلزنی به رونالدو را نداد. جالب اینجاست رونالدو تا به حال 299 دقیقه در دوران ورزشی خود مقابل په په بازی کرده و حتی یک بار هم قادر به باز کردن دروازه حریف نبوده است. البته هیچ بازیکنی نیز به اندازه په په با رونالدو همبازی نبوده است.

 

این دو بازیکن پرتغالی ابتدا در اسپورتینگ و در ادامه سالها در رئال مادرید کنار یکدیگر بازی کرده و هم در رده ملی و هم باشگاهی به افتخرات فراوانی دست یافته اند. حالا په په در سال های پایانی دوران ورزشی خود در شرایط فوق العاده ای قرار داشته و امیدوار است در لباس پورتو قادر به راهیابی به مراحل پایانی لیگ قهرمانان نیز باشد.

 

1580763

دیدگاه‌ها