کد خبر : 1742748 | 20 اسفند 1399 ساعت 18:48 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی – ستاری؛ جنگ رفقای قدیمی در شهرقدس

مدافعان چپ و راست استقلال و پیکان در بازی جام حذفی فردا تقابل جالب توجهی با یکدیگر خواهند داشت.

موسوی – ستاری؛ جنگ رفقای قدیمی در شهرقدس

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پیکان در اولین گام حضور در جام حذفی فصل جدید، در تقابل با یکدیگر حاضر خواهند شد. فرهاد مجیدی که آخرین حضور خود در استقلال را در فینال جام حذفی و با شکست برابر تراکتور پشت سر گذاشته بود، امیدوار است در این فصل این مسیر را با دستیابی به قهرمانی دنبال کند و با برد ارزشمند هفته گذشته تیمش مقابل فولاد اکنون با انگیزه زیادی در این جدال حاضر خواهد شد.

 

یکی از نکات جالب توجه این بازی تقابل بازیکنان سمت راست استقلال و مدافع چپ پیکان خواهد بود. محمد ستاری و سیداحمد موسوی که در راه آهن با یکدیگر هم تیمی بودند، اکنون در جنگ برای صعود تیم‌های خود در استادیوم شهدای شهر قدس برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 

موسوی که در این فصل به استقلال پیوسته، توانسته نمایش موفقی در کنار وریا غفوری از خود به جا بگذارد و زوج موفقی را با یکدیگر شکل دهند. در سمت مقابل اما مهدی تارتار امیدوار است سمت راست استقلال را با حضور این دو بازیکن قابل اعتنا، با محمد ستاری به سود خود پیش ببرد و آنها را در دستیابی به موفقیت ناکام بگذارد.

 

تارتار در بازی لیگ که در شهر قدس برابر استقلال تحت هدایت محمود فکری پشت سر گذاشت، به تساوی بدون گل دست یافت. دیداری که با همین تقابل نیز همراه بود و در نهایت آبی‌ها در پیشبرد اهداف خود در سمت راست به موفقیتی دست نیافته بودند و اکنون باید دید اینبار تقابل ستاری با وریا غفوری و سیداحمد موسوی با چه شرایطی دنبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها