کد خبر : 1742753 | 20 اسفند 1399 ساعت 19:04 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

روز سختی مقابل نساجی داریم؛

عبدی: بازی آخر سال مهم‌تر از حذفی است

هافبک سایپا امیدوار است در دو دیدار پیش رو مقابل نساجی به برتری برسند.

عبدی: بازی آخر سال مهم‌تر از حذفی است

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی در خصوص دیدار فردا مقابل نساجی در جام حذفی اظهار کرد: کار خیلی سختی در قائم‌شهر داریم چون علاوه بر شرایطی که برای این تیم اتفاق افتاد و تغییراتی که داشتند، زمین چمن آنها برای تیم‌هایی مثل ما مناسب نیست وکارمان  را سخت می‌کند ولی با این وجود امیدوار هستیم با تلاش تمام بازیکنان به برتری برسیم.

 

او درباره هدف‌گذاری سایپا در جام حذفی ابراز کرد: اینطور نیست که ما برویم و حریف را دست کم بگیریم، اما واقعیت این است اگر بخواهم برد در یکی از دو بازی پیش رو برابر نساجی را اولویت قرار دهم، مطمئنا برد در لیگ برتر که آخرین بازی سال ما خواهد بود را ترجیح می‌دهم ولی فردا هم تنها هدف ما صعود است.

 

هافبک سایپا در مورد تساوی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان ابراز کرد: نفت فقط برای دفاع کردن آمده بود و گاهی اوقات هم قصد داشت ضدحمله بزند. ما تلاش زیادی برای برتری داشتیم و چند موقعیت خوب خلق کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد ولی به نظرم آنها کاملا راضی به یک امتیاز بودند.

 

عبدی یادآور شد: شک نکنید سایپا به رتبه‌های بالاتر می‌رسد. فکر می‌کنم در ۶ بازی این فصل در دقایق آخر نیمه اول یا دوم گل خوردیم و با بدشانسی مواجه شدیم. ضمن اینکه ما بازیکنان هم باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و در نیم‌فصل دوم باهوش‌تر عمل کنیم تا از رقبایی که داریم، عقب نیفتیم.

دیدگاه‌ها