کد خبر : 1742756 | 20 اسفند 1399 ساعت 19:19 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

ایتالیایی ها از سرمربی پورتو لج شان گرفته بود؟ (عکس)

دیشب رفتار عجیبی با سرجی کونسیسائو، سرمربی پورتو در نشست خبری شد.

به گزارش "ورزش سه"، پورتو دیشب در دیداری دراماتیک و تماشایی در خانه یوونتوس دست به کار بزرگی زده و راهی دور یک چهارم لیگ قهرمانان شد. اما نشست خبری این سرمربی پرتغالی حواشی عجیب و زیادی داشت. وقتی سرجی کونسیسائو وارد اتاق کنفرانس مطبوعاتی شد، هیچکس حتی یک سوال نیز از او نپرسید.

 

1580792

 

1580793

 

ابتدا مدیر رسانه ای پورتو از حاضران در نشست خواست در صورت تمایل سوالات خود را مطرح کنند و این صحبت چندین بار نیز تکرار شد، اما یک نفر هم سوالی از سرمربی تیم پرتغالی نداشت و کنفرانس خیلی کوتاه و به سرعت به اتمام رسید. جالب اینجاست حتی کونسیسائو در ادامه پرسید که آیا خبرنگاری از پرتغال در نشست حضور ندارد، که البته کسی چیزی نگفت و به نظر می رسید همه حاضران در اتاق ایتالیایی بودند.

 

1580796

 

1580795

 

اما داوید آمویال، خبرنگار ایتالیایی ESPN در مورد این حرکت در توئیتر مدعی شد زمان چاپ و بسته شدن صفحات نشریات ایتالیایی به اتمام رسیده و به همین دلیل کسی سوالی از سرجی کونسیسائو نداشته است. البته خود او نیز اعتراف کرد که این رفتار صحیح نبوده و نمای زیبایی نداشته است.

 

یک کاربر در پاسخ به داوید آمویال این توئیت را قابل درک اما بهانه جویی دانست. او مدعی شد اگر یوونتوس صعود کرده بود سوالات زیادی پرسیده می شد و زمان بستن صفحات نیز تمدید می شد. اما پاسخ خبرنگار ایتالیایی جالب بود و او اعتراف کرد حذف یوونتوس به سود بیشتر نشریات ایتالیایی بوده است.

 

1580798

دیدگاه‌ها