کد خبر : 1742762 | 20 اسفند 1399 ساعت 19:46 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

چرا برونو فرناندز حاضر به تمدید با یونایتد نیست؟

برونو فرناندز هنوز حاضر به تمدید قرارداد با باشگاه منچستریونایتد نیست.

چرا برونو فرناندز حاضر به تمدید با یونایتد نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز در این یک سال و دو ماه اخیر و از زمان انتقال به اولدترافورد، بی تردید بهترین بازیکن این تیم بوده و عملکردی فراتر از تصور ارائه داده است. دستمزد فعلی برونو فرناندز هفته ای 100 هزار پوند بوده و مدیران یونایتد به او پیشنهاد تمدید و افزایش حقوق به هفته ای 200 هزار پوند را داده اند، اما این پیشنهاد هنوز مورد قبول برونو فرناندز قرار نگرفته است.

 

1568198

 

هفته گذشته اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد شرایط مالی باشگاه مساعد نیست و بعید است آنها قادر به جذب بازیکنان بزرگ در تابستان پیش رو باشند. طبق ادعای نشریه دیلی میل، برونو فرناندز ابتدا در انتظار روشن شدن سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه و بعد تمدید قرارداد با یونایتد است. این ستاره پرتغالی به دنبال فتح عناوین بزرگ و جوایز فردی است و به نظر می رسد این ترکیب یونایتد قادر به قدرت نمایی در لیگ قهرمانان و حتی لیگ برتر و کسب عناوین قهرمانی نیست. برونو فرناندز امیدوار است این موضوع حقیقت نداشته و یونایتد قادر به خرید بازیکن بزرگ و تقویت ترکیب باشد.

 

البته هنوز چهار سال از قرارداد برونو فرناندز با منچستریونایتد باقی مانده، اما در صورت عدم تمدید کار باشگاه های دیگر برای خرید این بازیکن راحت تر خواهد شد. برونو فرناندز در فصل جاری و علیرعم بازی در پست هافبک، بهترسین گلزن تیمش بوده و 22 بار در تمامی رقابت ها برای شیاطین سرخ موفق به گلزنی شده است.

دیدگاه‌ها