کد خبر : 1742769 | 20 اسفند 1399 ساعت 20:16 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

مس و سپاهان برای سومین مرتبه به هم رسیدند؛

شناخت ربیعی و نویدکیا مانع شکل گیری بازی زیبا؟

تیم فوتبال مس رفسنجان برای سومین مرتبه طی ماه های اخیر مقابل سپاهان به میدان می رود.

شناخت ربیعی و نویدکیا مانع شکل گیری بازی زیبا؟

به گزارش "ورزش سه"، همین چند روز پیش بود که شاگردان محمد ربیعی از فرصت یک هفته ای تعطیلات نیم فصل استفاده کردند و با سفر به اصفهان دیداری دوستانه مقابل شاگردان محرم نویدکیا برگزار کردند؛ مسابقه‌ای که در پایان با پیروزی ٣ بر ١ طلایی پوشان اصفهانی همراه شد؛ اینبار اما یک رقابت حساس و نفس گیر را شاهد خواهیم بود که منجر به کنار رفتن یکی از تیم ها می شود.


این دو تیم در لیگ هم در دور رفت مقابل هم قرار گرفته بودند و در آن مسابقه اگرچه شاگردان محمد ربیعی از سپاهان پیش افتادند ولی در یک بازی پرحاشیه که در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار شد و تصمیمات داوری خبرساز شده بود، این تیم میهمان بود که با دو گل شهباززاده و حسینی به بازی بازگشت و سه امتیاز را گرفت.


محرم نویدکیا و محمد ربیعی که اولین تجربه مربیگری در لیگ برتر را پشت سر می گذارند، به عنوان مربیانی شناخته می شوند که با بازیسازی از عقب سعی در رسیدن به دروازه حریف و ایجاد موقعیت دارند و بسیاری از علاقمندان فوتبال امیدوار به تماشای یک بازی جذاب هستند که البته شناخت دو تیم از یکدیگر شاید مانع شکل گیری یک بازی با جذابیت بالا بشود.


این دو مربی با برگزاری دو بازی طی فقط چند ماه حالا به شناخت خوبی به هم رسیده اند و حالا همین موضوع ممکن است کیفیت بازی را تحت تاثیر خودش قرار بدهد.

دیدگاه‌ها