کد خبر : 1742772 | 20 اسفند 1399 ساعت 20:48 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری مدافع آلمانی از بی محلی بایرن مونیخ!

به نظر می رسد جدایی ژروم بواتنگ در پایان فصل از بایرن مونیخ قطعی باشد.

دلخوری مدافع آلمانی از بی محلی بایرن مونیخ!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ برای فصل بعد قصد دارد در خط دفاعی خود دست به جوانگرایی بزند و به نظر جدایی ژروم بواتنگ از این باشگاه علیرغم همه شایعات قطعی باشد. ژروم بواتنگ هنوز منتظر دیدار با مدیران بایرن مونیخ در مورد قرارداد جدید و تمدید است. با این حال در حال حاضر هیچ نشانه ای باشگاه وجود ندارد مدیران باشگاه تصمیم خود را مبنی بر عدم تمدید تغییر بواتنگ تغییر داده باشند و همین روند باعث ناامیدی و ناراحتی این مدافع باتجربه و آلمانی شده است.

 

1580820

 

طبق ادعای نشریه بیلد، باشگاه های بزرگی از ایتالیا و انگلیس علاقه خود را برای خرید ژروم بواتنگ ابراز کرده اند و احتمال انتقال او به یکی از این دو کشور وجود دارد. بایرن مونیخ علاقه ای به حفظ بواتنک ندارد و همین حالا نیز دایوت اوپامکانو، مدافع جوان و فرانسوی لایپزیش را برای فصل بعد جذب کرده است. گفت و گوها با نیکلاس سوله در مورد قرارداد جدید نیز برنامه ریزی شده و بدین ترتیب نیازی به تمدید با بواتنگ در بین مدیران باشگاه دیده نمی شود.

 

البته ژروم بواتنگ نیز چندین بار از عدم استقبال باشگاه به تمدید قارداد و نحوه برخورد آنها گله و شکایت کرده و به نظر می رسد شاهد جدایی او از بایرن مونیخ با دلخوری و ناراحتی خواهیم بود. این روند سه سال قبل با حذف یکباره ژروم بواتنگ از تیم ملی آلمان یعد از ناکامی در جام جهانی 2018 نیز برای او تکرار شده بود.

دیدگاه‌ها