کد خبر : 1742773 | 20 اسفند 1399 ساعت 20:41 | 79.8K بازدید | 1 دیدگاه

رئیس سابق یوونتوس:

گفته بودم خرید کریستیانو رونالدو اشتباه است

جیووانی کوبولی، رئیس سابق یوونتوس، معتقد است که این باشگاه باید کریستیانو رونالدو را به فروش برساند.

گفته بودم خرید کریستیانو رونالدو اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اهدافی که باعث شد یوونتوس در سال 2018 برای جذب کریستیانو رونالدو از رئال مادرید اقدام کند، انگیزه فراوان این باشگاه برای فتح لیگ قهرمانان اروپا بعد از چندین سال بود. در واقع گمان می شد که فوق ستاره پرتغالی می تواند بالاخره بیانکونری را به این رویا برساند اما طی دو سه فصل اخیر هرگز این اتفاق رخ نداده و یووه حتی به مراحل پایانی لیگ قهرمانان نیز صعود نکرده است.

 

یوونتوس شب گذشته یک حذف دیگر از لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و با وجود تساوی در دو بازی رفت و برگشت مقابل پورتو و با توجه به دو گل زده تیم پرتغالی در تورین از چمپیونزلیگ کنار رفت.

 

 

1580659

 

 

جیوانی کوبولی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس، معتقد است زمان فروش کریستیانو رونالدو فرارسیده است. او در این باره گفت: " امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو کاملا اشتباه بود. من این را در اولین روز حضورش در یوونتوس گفته بودم.  او یک قهرمان بزرگ محسوب می شود اما خیلی گران است. حالا همه چیز به یوونتوس بستگی دارد.  آنها برای هر گل یک میلیون یورو به او پرداخت کرده اند.

 

یوونتوس باید در پایان فصل کریستیانو رونالدو را به فروش برساند؛ درست همان کاری که باید در مورد فابیو پاراتیچی نیز انجام دهد."

دیدگاه‌ها