کد خبر : 1742792 | 20 اسفند 1399 ساعت 22:22 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

گئورگی هاجی:

صد درصد به خاطر جدایی از رئال مادرید پشیمانم

گئورگی هاجی، اسطوره فوتبال رومانی، که در مقطعی رئال مادرید را به مقصد سری آ ترک کرد می‌گوید به خاطر جدایی از این تیم پشیمان است.

صد درصد به خاطر جدایی از رئال مادرید پشیمانم

به گزارش "ورزش سه"،  بهترین فوتبالیست رومانیایی تاریخ می‌تواند به خاطر بازی در رئال مادرید و بارسلونا با خود افتخار کند. البته گئورگی هاجی اکنون در مصاحبه ای به خاطر جدایی از رئال مادرید در سال 1992 و انتقال به برشا ابراز پشیمانی کرده است.

 

گئورگی هاجی در مصاحبه ای گفت: " 100 درصد به خاطر جدایی از رئال‌مادرید پشیمانم. با این حال زندگی از همین تصمیمات و فرصت ها تشکیل شده است. البته حرفه ورزشی من عالی بوده است زیرا همه فرصت بازی در رئال مادرید و بارسلونا را نداشته‌اند. شما می دانید فوتبال چگونه است و من در آن مقطع تصمیم گرفتم که تجربه جدیدی در کشور دیگری داشته باشم. آخرین سال حضور من در رئال مادرید بسیار خوب بود. به یاد دارم گل های زیادی در اروپا به ثمر رساندم. من خیلی خوب با فوتبال اسپانیا سازگار بودم و حیف شد که جدا شدم."

 

 

1580845

 

 

حضور در فوتبال ایتالیا و بازگشت به اسپانیا در سال 1994 با لباس بارسلونا: " در ایتالیا فوتبال سطح بسیار بالایی داشت. من جزئیات تاکتیکی، رژیم های غذایی و روش درست دفاع کردن را یاد گرفتم که آنها در این زمینه ها بهترین هستند. سعی کردم در هر جایی که بازی کردم چیز جدید یاد بگیرم. در رئال مادرید آنها از نظر ذهنی بهترین بودن را به من القا کردند. من برای دو باشگاه فوق العاده در دنیا بازی کردم که ذهنیت و باورم را تشکیل دادند."

 

 

1580846

دیدگاه‌ها