کد خبر : 1742804 | 20 اسفند 1399 ساعت 23:24 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی ۵-۲ ساوتهمپتون؛ بازگشت به مسیر پیروزی

منچستر سیتی موفق شد با ارائه یک نمایش خوب با نتیجه 5-2 ساوتهمپتون شکست دهد.

سیتی ۵-۲ ساوتهمپتون؛ بازگشت به مسیر پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست ابتدای هفته سیتیزن ها مقابل منچستر یونایتد، آنها امشب در چارچوب رقابت های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفتند که نهایتاً این بازی با نتیجه 5-2 به سود میزبان خاتمه یافت.

 

اگرچه ساوتهمپتون کار را بهتر آغاز کرد اما این منچستر سیتی بود که در دقیقه 15 به گل اول دست یافت. حرکت عالی زینچنکو از جناح چپ و ارسال او به محوطه جریمه با ضربه فیل فودن همراه بود. دروازه بان ساوتهمپتون عکس العمل خوبی از خود نشان داد اما کوین دی بروین توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1580855

 

 

در دقیقه 25 ساوتهمپتون توانست کار را به تساوی بکشاند. بعد ارسال کرنر و یک قوس در محوطه جریمه منچستر سیتی، داور بازی خطای آیمریک لاپورته روی بازیکن ساوتهمپتون را اعلام کرد و نقطه پنالتی را نشان داد. جیمز واردپروس پشت توپ ایستاد و دروازه سیتی را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

 

چند دقیقه بعد واردپروس می‌توانست گل دوم خود و تیمش را هم به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن توسط دروازه بان منچستر سیتی یعنی ادرسون مهار شد.

 

 

1580859

 

 

پس از دریافت گل تساوی حملات سیتیزن ها افزایش یافت و این تیم در دقیقه 40 گل دوم را هم وارد دروازه ساوتهمپتون کرد. پرس بازیکنان سیتی باعث شد توپ ریاض محرز برسد و این بازیکن با یک شوت فوق العاده از پشت محوطه جریمه گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

این پایان کار نبود و در دقیقه 45 گل سوم سیتی هم به ثمر رسید. حرکت فوق العاده ریاض محرز با ضربه این بازیکن همراه بود که به تیر دروازه برخورد کرد اما ایلکای گوندوگان توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه در پایان نیمه اول 3-1 شود.

 

سیتی نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 به گل چهارم دست یافت. فشار زیاد سیتی باعث شد بازیکنان ساوتهمپتون توپ را از دست بدهند. فیل فودن خوردن بعد از یک حرکت خوب پاسی برای ریاض محرز ارسال کرد و این بازیکن نیز نتیجه را 4-1 کرد.

 

 

1580858

 

 

تنها یک دقیقه بعد ساوتهمپتون توانست دوباره فاصله را به دو گل کاهش دهد. بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه منچستر سیتی آدامز ضربه نهایی را وارد کرد تا برای بار دوم دروازه سیتی باز شده باشد و نتیجه 4-2 شود.

 

در دقیقه 59 باز هم این اشتباه مدافعان ساوتهمپتون بود که توپ را در اختیار فیل فودن قرار داد. ستاره انگلیسی پاس خوبی برای کوین دی بروین فرستاد و او نیز با یک ضربه مهار نشدنی دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه به 5-2 تغییر کند.

 

 

1580854

 

 

در ادامه نیز دو تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که هیچ کدام از آنها منجر به گل نشد تا بازی با همان نتیجه 5-2 به سود شاگردان پپ گواردیولا تمام شود.

دیدگاه‌ها