کد خبر : 1742817 | 21 اسفند 1399 ساعت 01:23 | 69.9K بازدید | 7 دیدگاه

پاریس 1 - 1 بارسلونا؛ بدشانسی مانع معجزه شد

پاری سن ژرمن با تساوی 1-1 مقابل بارسلونا موفق به صعود به یک چهارم شد.

پاریس 1 - 1 بارسلونا؛ بدشانسی مانع معجزه شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شبی که فرصت هایی بسیار خوب از جمله یک موقعیت پنالتی را از دست داد، قادر به بازگشت مقابل پاری سن ژرمن نبود و با تساوی 1-1، خیلی زود و در مرحله یک هشتم با لیگ قهرمانان وداع کرد.

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی حرکت عثمان دمبله از سمت چپ فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما ضربه زمینی این بازیکن در اختیار کیلور ناواس قرار گرفت.

 

دقایقی بعد اما عثمان دمبله در همان سمت و البته در موقعیتی بهتر می توانست دروازه پاری سن ژرمن را باز کند، اما این بار نیز کیلور ناواس به زیبایی واکنش نجات داده و دروازه را بسته نگه داشت.

 

در دقیقه 23 سرجینیو دست، مدافع جوان بارسلونا در گوشه سمت راست محوطه موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشت، اما ضربه او در زاویه ای بسته به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

1580874

 

1580882

 

اما در دقیقه 29 خطای عجیب و ناشیانه کلمنت لانگله در محوطه روی مائورو ایکاردی باعث شد پاری سن ژرمن به یک پنالتی دست پیدا کند. کیلیان امباپه پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه فوق العاده و خلاف جهت دروازه بارسلونا را باز کرد.

 

در دقیقه 35 و روی حرکت آنتوان گریزمان بود که عثمان دمبله در مقابل دروازه و در موقعیتی مناسب می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه او در اختیار کیلور ناواس قرار گرفت.

 

1580871

 

اما در دقیقه 37 لیونل مسی پشت محوطه پاری سن ژرمن صاحب فرصت شده و با یک ضربه مهار نشدنی و فوق العاده به گوشه دروازه، گل اول بارسلونا را وارد دروازه کرد.

 

در اوقات اضافی و با خطای لایوین کوروزاوا روی آنتوان گریزمان بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما شوت مسی بعد از برخورد به ناواس به دیرک دروازه هم خورد و تبدیل به گل نشد تا نیمه نخست پرهیجان با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

 

1580873

 

1580881

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی آرام دنبال شد. در دقیقه 60 لیونل مسی در دهانه دروازه فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما تکل فوق العاده مارکینیوش مانع رخ دادن این اتفاق شد و در ریباند نیز گریزمان نتوانست کاری از پیش ببرد.

 

دقایقی بعد و روی ارسال کرنر از سمت چپ بود که بارسلونا تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه سر تماشایی سرخیو بوسکتس با عکس العمل فوق العاده کیلور ناواس همراه شد.

 

در دقیقه 76 ارسال تند و تیز یوردی آلبا از سمت چپ می توانست زمینه ساز گل دوم بارسلونا شود، اما عثمان دمبله نتوانست از این موقعیت استفاده کند و توپ از مقابل او رد شد.

 

در اوقات اضافی امباپه در موقعیتی تک به تک ضربه خود را به سمت آسمان زد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و پاری سن ژرمن با تساوی 1-1 و تکیه بر برتری دور رفت راهی دور بعدی شد.

دیدگاه‌ها