کد خبر : 1742821 | 21 اسفند 1399 ساعت 01:32 | 53.7K بازدید | 3 دیدگاه

یک رئالی باعث حذف بارسلونا شد (عکس)

بی تردید عملکرد درخشان کیلور ناواس نقش مهمی در حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا موفق به رقم زدن معجزه ای دوباره برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان نبود و علیرغم خلق موقعیت های فراوان، با قبول تساوی 1-1 و با توجه به شکست سنگین 1-4 دور رفت در خانه، با این رقابت ها خداحافظی کرد. بدون شک یکی از عوامل حذف زودهنگام بارسلونا را باید درخشش کیلور ناواس درون دروازه پاری سن ژرمن دانست.

 

این دروازه بان کاستاریکایی در نیمه اول دو موقعیت خوب را در شرایطی مشابه از عثمان دمبله گرفت. اما اوج درخشش کیلور ناواس را باید مهار تماشایی ضربه پنالتی لیونل مسی دانست. اگر این فرصت تبدیل به گل می شد بارسلونا پیروز به رختکن رفته و با روحیه ای بالا در نیمه دوم در میدان حاضر می شد.

 

اما این پایان کار نبود و کیلور ناواس در نیمه دوم نیز به زیبایی ضربه سر سرخیو بوسکتس را مهار کرد تا مرد اول تیمش مقابل بارسلونا لقب گرفت. بعد از سپری کردن سالهایی درخشان در ترکیب رئال مادرید و فتح لیگ قهرمانان های پیاپی، حالا کیلور ناواس در ترکیب پاری سن ژرمن به دنبال قهرمانی مجدد در این رقابت هاست و بعد از رسیدن به عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته، حالا نماینده متمول فرانسه این فصل فقط به دنبال قهرمانی خواهد بود.

 

1580894

 

1580896

 

1580895

 

دیدگاه‌ها