کد خبر : 1742824 | 21 اسفند 1399 ساعت 01:43 | 29.4K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: به این دلیل لیگ برتر را دوست دارم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مورد تناقضات در تصمیمات داوری صحبت کرد.

گواردیولا: به این دلیل لیگ برتر را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها امشب با نتیجه 2-5 ساوتهمپتون را شکست داده و گام بلند دیگری به سمت کسب عنوان قهرمانی برداشتند. در یک صحنه فیل فودن توسط دروازه بان ساوتهمپتون متوقف شد، اما جان ماس این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. تصمیمی که با اعتراض پپ گواردیولا مواجه شده و او خواهان روشن تر شدن قوانین شده است.

 

1580898

 

پپ گواردیولا گفت: "حالا ما به قسمت مهم فصل رسیده ایم و به همین دلیل است که من لیگ برتر را دوست دارم. شما در لیگ انگلیس باید در چنین دیدارهایی به پیروزی برسید و علت علاقه من به این لیگ نیز همین است. به نظر من لیگ برتر شایسته تمجید و ستایش فراوانی است. 9 بازی تا پایان فصل باقی مانده و ما به پنج یا شش پیروزی نیاز داریم. ما باید این روند را از دیدار بعدی مقابل فولام شروع کنیم.

 

صحنه مشکوک روی فیل فودن؟ وای خدای من، VAR خدای من. این تصمیم در مورد پنالتی عجیب بود و من که درک نمی کنم. شاید مدیران لیگ برتر روزی در این مورد و در خصوص قوانین توضیح دهند. امیدوارم آنها بتوانند آنچه را که در جریان است را برای ما باز کنند. داوران حرفه ای هستند و آنها وظیفه خود را انجام می دهند.

من نمی دانم که چگونه در صحنه دی

دار آرسنال مقابل برنلی یا فولام در بازی تاتنهام مردود شد و یک نفر باید در این خصوص توضیح بدهد. امیدوارم قوانین فوتبال روشن تر باشد. امشب تصمیمات درستی اتخاذ شد، جان ماس نتوانست صحنه خطا را ببیند و چنین چیزی ممکن است رخ دهد، اما نقش VAR چیست؟ شما باید از مسئولان دلیل این تصمیم را بپرسید."

دیدگاه‌ها