کد خبر : 1742832 | 21 اسفند 1399 ساعت 02:30 | 32.7K بازدید | 1 دیدگاه

پوچتینو: بیش از حد به فکر گذشته بودیم

مائوریتسیو پوچتینو معتقد است تیمش در نیمه دوم مقابل بارسلونا عملکرد خوبی داشته است.

پوچتینو: بیش از حد به فکر گذشته بودیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در دیدار رفت مقابل بارسلونا بقدری خوب نتیجه گرفته بود که تساوی 1-1 خانگی علیرغم حملات فراوان حریف نیز خللی در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان وارد نکرد. مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی در پایان بازی از این نتیجه و صعود به دور بعدی ابراز خوشحالی کرد.

 

مائوریتسیو پوچتینو گفت: "بعد از 180 دقیقه بازی کردن مقابل بارسلونا با نتیجه 2-5 پیروز شده و راهی دور بعدی شدیم که این واقعا خوشحال کننده است. عملکرد کیلور ناواس درون دروازه فوق العاده بود، او یک شب درخشان داشت و دوباره نشان داد یکی از بهترین دروازه بان های جهان است.

 

1580911

 

تغییرات در نیمه دوم به ما کمک کردند عملکرد بهتری مقابل بارسلونا ارائه دهیم. ما در ابتدای مسابقه تهاجمی بازی نکرده و توپ های زیادی را از دست داده ایم. البته در ادامه بازی ما توانستیم برخی موارد را اصلاح کنیم، اما در کل من از عملکرد پاری سن ژرمن در شروع بازی راضی نیستم.

 

در نیمه نخست مشکلات زیادی را متحمل شده و از نظر من این دیدار نوعی آزمون روحی روانی برای تیم بود. اینجا بود فهمیدم که ما درباره گذشته خیلی صحبت می کنیم. اما من فکر می کنم که در بین نیمه و در رختکن واکنش خوبی به اتفاقات نشان دادیم. در نیمه دوم توانستیم وجه دیگری از قدرت پاری سن ژرمن را در میدان ثابت کنیم و موفق شدیم با حریف به رقابت بپردازیم.

 

آنچه واضح است این بود که در نیمه اول ما بیش از حد به اتفاقات و مسائل گذشته فکر می کردیم. ما بیش از حد به فکر صعود به دور بعد بودیم و این همان چیزی است که من به بازیکنانم تذکر دادم. خوشحالم که شرایط را تغییر داده و در نهایت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردیم."

دیدگاه‌ها