کد خبر : 1742835 | 21 اسفند 1399 ساعت 09:20 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نگذاشتیم بفهمید لایپزیش چه تیم خوبی است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل لایپزیش تمجید کرد.

کلوپ: نگذاشتیم بفهمید لایپزیش چه تیم خوبی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که طی هفته‌های گذشته نتایج ناامید کننده ای در لیگ برتر انگلیس کسب کرده بود، دیشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش قرار گرفت و با دو گل محمد صلاح و سادیو مانه به پیروزی رسید تا در مجموع با نتیجه 4-0 راهی مرحله بعدی شود.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی گفت: " از این پیروزی خیلی خوشحال هستیم و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم. مهمترین نکته این بود که بازیکنان اجازه ندادند متوجه شوید لایپزیش تا چه میزان تیم خوبی است. آنها به معنای واقعی مانند هیولا هستند و ما امروز عملکرد دفاعی کم نقصی برابرشان داشتیم.

 

 

1580918

 

 

بچه‌ها برابر لایپزیش عالی بودند. در واقع ما مجبور بودیم مسائل منفی مربوط به لیگ برتر انگلیس را به فراموشی بسپاریم و به تیم یک فرصت دوباره بدهیم."

 

دیدار برابر ولورهمپتون در لیگ برتر انگلیس: " دوشنبه در یک مسابقه مهم دیگر به میدان می‌رویم و باید خودمان را برای این بازی آماده کنیم. قطعاً اگر نمایشی مانند دیدار برابر لایپزیش را ارائه دهیم کار برای ولوز بسیار دشوار خواهد بود. با این حال مقابل لایپزیش نیز چند موقعیت از دست دادیم که می‌توان گفت خلاصه عملکرد ما در این فصل بود."

 

کلوپ در تمجید از مدافع جوان خود یعنی ناتانین فیلیپس نیز گفت: " اوه خدای من، چه بازیکنی، چه شبی بود برای او. سطح او واقعا عالی است. همچنین سطح تمرکزی که او هفته به هفته نمایش می گذارد. وقتی برای ما بازی می‌کند عملکرد کاملاً باورنکردنی ارائه می‌دهد. او در لحظات مناسب کارهای درست را انجام می دهد. او یک هیولای هوایی است و روی زمین بد نیست."

 

کلوپ درباره فابینیو: " بعد از بازی از او پرسیدم حضور در موقعیت شماره 6 را بیشتر از بازی کردن در دفاع دوست داری، درسته؟ او گفت بله و من هم از وی خواستم که بیشتر این مسئله را بروز ندهد."

 

 

1580920

دیدگاه‌ها