کد خبر : 1742836 | 21 اسفند 1399 ساعت 09:48 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف تلخ ناگلزمان بعد از حذف برابر لیورپول

یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، اعتراف کرد که تیمش عملکرد خوبی برابر لیورپول ارائه نداده و کاملاً شایسته حذف شدن بوده است.

اعتراف تلخ ناگلزمان بعد از حذف برابر لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به فرم بد لیورپول طی هفته های اخیر بسیاری معتقد بودند که حتی لایپزیش می‌تواند در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر این تیم یک بازگشت را رقم بزند اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و شاگردان یولیان ناگلزمان مانند دیدار رفت با دو گل شکست خوردند تا از این رقابت‌ها حذف شده باشند.

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، پس از شکست تیمش مقابل لیورپول و حذف از لیگ قهرمانان اروپا گفت: " فکر می‌کنم ما کاملاً شایسته حذف شدن بودیم، علی الخصوص به خاطر نمایشی که امشب ارائه دادیم. لیورپول فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد نمی کرد. در واقع آنها منتظر ما بودند و کنترل مان را در دست داشتند.

 

 

1580921

 

 

لحظات شورانگیز زیادی در این بازی وجود نداشت. ما برای انجام کارهایی که می خواستیم بسیار کند عمل کردیم و تنها توپ را در اختیار داشتیم. من فکر می‌کنم نتوانستیم عملکرد اخیرمان در رقابت های بوندسلیگا و جام حذفی را در اینجا هم به نمایش بگذاریم."

 

ناگلزمان در ادامه گفت: " ما در نیمه دوم موقعیت‌های چندانی روی دروازه لیورپول ایجاد نکردیم و زمان زیادی از بازی برای مان هدر رفت. بعد از گل دوم لیورپول بازی برای ما تمام شد. ما شکست را دوست نداشتیم و بعضی اوقات باید اعتراف کنیم که حریف بهتر بود. ما عصبانی و ناراحت هستیم اما اکنون روی دیدار فرانکفورت در بوندسلیگا تمرکز می‌کنیم. لیورپول کاملا شایسته حضور در مرحله بعدی بود."

 

 

1580924

دیدگاه‌ها