کد خبر : 1742855 | 21 اسفند 1399 ساعت 11:47 | 351.9K بازدید | 1 دیدگاه

بایا: طارمی ما را به میلیون ها دلار پول ترجیح داد

ویتور بایا، نایب رئیس پورتو، با مثال زدن مهدی طارمی بزرگی این باشگاه را به رخ کشید.

بایا: طارمی ما را به میلیون ها دلار پول ترجیح داد

به گزارش "ورزش سه"، جدال دراماتیک دو تیم یوونتوس و پورتو در حالی سه شنبه شب با پیروزی 3-2 بیانکونری بعد از 120 دقیقه تلاش به پایان رسید که نهایتاً این تیم پرتغالی بود که موفق شد به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند‌‌.

 

 

1580592

 

 

این صعود دلچسب در حالی برای شاگردان سرجیو کونسیسائو رقم خورد که آنها در ابتدای نیمه دوم ستاره ایرانی خود یعنی مهدی طارمی را به دلیل دریافت دو کارت زرد متوالی از دست دادند و ادامه بازی را با یک یار کمتر پشت سر گذاشتند.

 

در همین حال ویتور بایا نایب‌رئیس پورتو  بعد از این صعود فوق العاده طی مصاحبه ای بزرگی این باشگاه را به رخ کشیده و برای این موضوع مهدی طارمی را مثال زده است: " سالهاست که باشگاه پورتو به خاطر تکامل، رشد مداوم و عناوین باورنکردنی خود شناخته می شود. ما به اندازه یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا داریم و شما هنگام مقایسه باشگاه‌ها باید عناوین بین المللی آنها را معیار قرار دهید. هنگامی که من در انجمن یوفا بودم احترام، DNA و روح بزرگ باشگاه را کاملا حس کردم.

 

 

1577527

 

 

به عنوان مثال در عملیات جذب مهدی طارمی بزرگی باشگاه ما نقش بسیار مهمی را ایفا کرد. او گفت که به بنفیکا و اسپورتینگ می‌توانند میلیون ها دلار بدهند اما نهایتاً پورتو را ترجیح داده است. ما می‌خواهیم بازیکنان به پروژه و البته تاریخچه باشگاه نگاه کنند. این عظمت مان را نشان می دهد."

دیدگاه‌ها