کد خبر : 1742880 | 21 اسفند 1399 ساعت 13:45 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

آقاخان: گله ای ندارم فقط می خواهم بازی کنم

مرتضی آقاخان را هواداران فوتبال ایران با شادی بعد از گلزنی مقابل پرسپولیس برانکو به خاطر می آورند.

آقاخان: گله ای ندارم فقط می خواهم بازی کنم

به گزارش ورزش سه، این بازیکن مستعد تیم فوتبال پیکان  در سالهای نه چندان دور که به عنوان  یکی از مهمترین استعداد های آن باشگاه به تیم فوتبال استقلال منتقل شد، در این سال ها با بدشانسی های متوالی و بی پایان، از هدفی که برای فوتبال خود در نظر داشته دور افتاده است .


آقاخان که در نیم فصل اول در تیم آلومینیوم حضور داشت قصد دارد فوتبال خود را در تیم دیگری دنبال کند و مثل همیشه در حال تمرینات سخت است تا در بهترین شرایط بدنی تیم آینده اش را انتخاب کند.


او در باره این موضوع می گوید : گله ای از هیچ کس ندارم اما شاید استحقاقش را داشتم که فرصت بیشتری به من داده شود. به هرحال همه بازی های قبل من را دیده اند و می دانند که قادرم در چه سطحی فوتبال بازی کنم اما مصدومیت ها و ضرب خوردگی ها مانع از این شده است که من در یک دوره طولانی در فرم سابقم به بازی بپردازم، با این حال خودم به توانایی‌های خودم اطمینان دارم.


نکته جالب در خصوص آقا خان این است که او در نیم فصل اول در تیم فوتبال آلومینیوم اراک حضور داشته و در یک جلسه تمرینی به علت شوت کردن در یک زمین نه چندان مناسب مصدوم می شود و همین مسئله باعث می شود کارش با رسول خطیبی پیش نرود.


 اقاخان در این باره می گوید : به هر حال هر چه بوده گذشته و امیدوارم تیم فوتبال آلومینیوم با  آقای منصوریان بعد از دو بازی اول  نیم فصل و شکست مقابل  سپاهان به شرایط خوبش برگردد که مطمئناً همین طور هم خواهد شد، چرا که آقای منصوریان یکی از بزرگترین مربیان ایران است و بازیکنان خیلی سریع به او  علاقمند می شوند.


او که در حال حاضر با یک مربی بدنساز اختصاصی مشغول است می‌گوید: من آماده هستم و اگر صلاح به استفاده از من باشد با تمام وجود برای تیمم بازی خوام کرد.

دیدگاه‌ها