کد خبر : 1742887 | 21 اسفند 1399 ساعت 14:29 | 42.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادامه حملات کاپلو به کریستیانو

رونالدو هم توپ طلا برده ولی نبوغ مسی را ندارد

فابیو کاپلو که همچنان از حذف یوونتوس خشمگین است شب گذشته حملاتی جدید را علیه رونالدو ترتیب داد.

رونالدو هم توپ طلا برده ولی نبوغ مسی را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس سه شنبه شب در تورین برابر پورتو 3-2 پیروز شد ولی به دلیل دریافت 2 گل در زمین خودی و در مجموع دو بازی رفت و برگشت نتوانست راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

این یک ناکامی بزرگ دیگر برای یوونتوس بود که از زمان جذب رونالدو هرگز نتوانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

روی گل دوم پورتو که از یک ضربه کاشته حاصل شد، بسیاری کریستیانو را مقصر می دانند. او هنگام ضربه در دیوار دفاعی یووه حضور داشت ولی توپ از بین پای او گذر کرد تا راهی دروازه شود. رونالدو هنگام پرش از ترس برخورد توپ به عقب برگشته بود.

 

 

1580989

 

 

فابیو کاپلو پس از بازی از این حرکت رونالدو انتقاد کرد و دیشب پس از بازی بارسا و پی اس جی که با حذف آبی اناری ها همراه بود، بار دیگر به قضیه رونالدو اشاره کرد.

کاپلو به مقایسه رونالدو و مسی پرداخت و ضمن تمجید از فوق ستاره بارسا بار دیگر به رونالدو کنایه زد:« رونالدو 5 توپ طلا دارد و مثل مسی چندین بار عنوان بهترین بازیکن دنیا را کسب کرده ولی او نبوغ مسی را ندارد. مسی یک نابغه متولد شده و کارهایی که با پا انجام می دهد را بسیاری تنها با دست می توانند انجام دهند. او کارهایی در زمین انجام می دهد که به فکر هیچکس نمی رسد. امشب یک مسی بزرگ و یک بارسلونای بسیار خوب را برابر پی اس جی شاهد بودیم.»

 

 

1580700

 

 

کاپلو ادامه داد:« وقتی مربیگری می کردم، همیشه به بازیکنانم می گفتم که اگر از توپ می ترسید، در دیوار دفاعی قرار نگیرید. اشتباه رونالدو در لحظه ضربه کاشته پورتو غیر قابل بخشش است. یوونتوس حذف شد چون رونالدو و موراتای ترسو را در دیوار دفاعی خود داشت.»

 

دیدگاه‌ها