کد خبر : 1742905 | 21 اسفند 1399 ساعت 15:18 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

حواشی جالب توجه ورزشگاه وطنی؛ 

از بازگشت اسلامی تا ملاقات آبی‌های سابق (عکس)

یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می شود و تیم فوتبال نساجی مازندران از شاگردان ابراهیم صادقی میزبانی می کند.

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از ساعت 15:15 دقیقه در ورزشگاه وطنی قائمشهر در شرایطی آغاز می شود که در هنگام گرم کردن دو تیم شاهد حواشی و نکات جالب توجهی بودیم.

 

 

1581003

 

ملاقات میثم بائو که یکی از اعضای کادر فنی جدید نساجی مازندران با پیروز قربانی سوژه خوبی به دست عکاسان داد تا آنها دوربین های خودشان را روی دو بازیکن سابق استقلال تنظیم کنند که صمیمانه کنار هم نشستند و برای دقایقی خاطرات گذشته را مرور کردند.

 

 

1581000

 

همچنین پس از اعلام ترکیب مشخص شد جلالی راد برای اولین مرتبه زیر نظر ساکت الهامی برای نساجی مازندران بازی خواهد کرد. جلالی راد و سیف اللهی چند هفته پیش بود که به صورت توامان قراردادشان با شهرخودرو را فسخ کردند.

 

 

1581001

 

حضور مجتبی ممشلی بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران که توانایی بازی در چند پست را دارد، حاشیه دیگر بازی دو تیم سایپا و نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی بود. این بازیکن که دوران مصدومیت را سپری می کند، 15 روز دیگر آماده بازگشت به میادین می شود و تنها در دیدار هفته هجدهم در دسترس ساکت الهامی قرار ندارد.

 

1581002

 

علاوه بر این موضوع می توان به بازگشت کریم اسلامی اشاره کرد که در دوران مجید جلالی قصد جدایی از تیم را داشت ولی با حضور ساکت الهامی این هافبک مهاجم که در نیم فصل اول چهار پاس گل داد و یکبار هم گلزنی کرد، در جمع قرمزپوشان نساجی مازندران ماندنی شد. اسلامی امروز در ترکیب اصلی حضور دارد و خنده های او نشان می دهد از روحیه خوبی برای حضور در این مسابقه برخوردار است.

 

 

1581004

 

شاهین طاهری خانی سوژه دیگر این بازی بود؛ بازیکنی که به تازگی از پیکان جدا شد و نیم فصل دوم در نساجی مازندران بازی خواهد کرد.

 

عکس ها معین نادری

 

دیدگاه‌ها