کد خبر : 1742908 | 21 اسفند 1399 ساعت 17:10 | 21.4K بازدید | 2 دیدگاه

لئوناردو ژاردیم:

با امباپه؛ رئال به دوران رونالدو بر می گردد

مربی سابق کیلیان امباپه در موناکو معتقد است که این ستاره فرانسوی رئال را به دوران اوجش بر می گرداند.

با امباپه؛ رئال به دوران رونالدو بر می گردد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه سال 2017 بود که در موناکو چهره شد. درخشش او باعث شد موناکو با هدایت لئوناردو ژاردیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز برسد اما روند خوب این تیم با شکست از یوونتوس متوقف ماند.

امباپه تابستان 2017 در حالی که از رئال هم پیشنهاد داشت، راهی پی اس جی شد ولی گفته می شود رویای او بازی برای باشگاه مادریدی است. جدایی او از پی اس جی دشوار به نظر می رسد و تنها راه،  تمدید نکردن او و جدایی در تابستان 2022 با اتمام قراردادش است.

 

 

1581015

 

 

ژاردیو در مصاحبه با آاس و در مورد امباپه گفت:« کیلیان تنها 16 سال داشت که با تیم اول موناکو تمرین می کرد. یک سال بعد او به تیم اول اضافه شد و پیشرفتش کاملا محسوس بود. هر چه از فصل گذشت، او خود را به ترکیب اصلی تحمیل کرد و از همان زمان می دیدم که تبدیل به یک فوق ستاره در دنیای فوتبال خواهد شد.»

 

 

1581014

 

 

ژاردیم در مورد سود رئال از جذب امباپه گفت:« معتقدم اگر رئال کیلیان را جذب کند، موفقیتش تضمینی خواهد بود. او مثل مسی، رونالدو و هالند، تیمش را چند برابر قدرتمند می کند و ما شاهد رئال مادرید ترسناک دوران رونالدو خواهیم بود. با کیفیتی که او دارد، به رئال قدرتی مضاعف خواهد بخشید اما جدایی از پس اس جی به سادگی میسر نمی شود. ضمن اینکه فرهنگ اسپانیا و فرانسه نیز متفاوت است؛ هرچند فکر می کنم کیلیان مشکلی برای وفق دادن خودش نخواهد داشت.»

 

 

1580673

 

 

هم تیمی شدن امباپه و هالند:« بله؛ ممکن است. این دو می توانند در یک تیم باشند چون خصوصیاتی متفاوت دارند. امباپه یک وینگر است و می تواند به راحتی به عمق حریفان بزند ولی هالند در نوک حمله بازی می کند و بیشتر از امباپه به کمک هم تیمی هایش نیاز دارد. هر دو بسیار باکیفیت و آینده دار هستند.»

 

دیدگاه‌ها