کد خبر : 1742928 | 21 اسفند 1399 ساعت 17:29 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

هت‌تریک مقابل تیم بحران زده

ماشین سازی ۰ - فولاد ۳؛ جشن صعود با درخشش شیمبا

تیم فولاد با کسب پیروزی سه گله مقابل ماشین سازی به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

ماشین سازی ۰ - فولاد ۳؛ جشن صعود با درخشش شیمبا

به گزارش ورزش سه، فولادی ها که با شکست مقابل استقلال به استقبال جام حذفی رفته بودند، در تبریز مقابل ماشین سازی بحران زده قرار گرفتند و موفق شدند این تیم را از پیش رو بردارند.

 

ترکیب ماشین سازی:


مهدی امینی، وحید نعمتی، سیروس صادقیان، ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری، علی نجفی، سعید حسین پور، برهان عابد، حبیب گردانی، مهدی رحیمی و آیدین قهرمانی

 

1581038

 

ترکیب فولاد:


احسان مرادیان، عارف آقاسی، مهران موسوی، مجتبی نجاریان، مهران درخشان‌مهر، احمد عبدالله‌زاده، سید محمد میری، حسین ابراهیمی، صابر حردانی، آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا

 

1581035

 

این بازی در نیمه نخست با حملات جسته گریخته از سوی هر دو تیم دنبال شد اما هیچ یک موفق به باز کردن دروازه حریف خود نشدند. ماشین سازی حملات حریف را به خوبی کنترل کرد و البته روی دو موقعیت هم خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد.

 

نیمه دوم با حملات تیم فولاد آغاز شد و شاگردان نکونام توانستند در دقیقه ۶۲ به گل برسند. در این صحنه مجتبی نجاریان توسط مدافعان ماشین سازی سرنگون شد و یک پنالتی گرفت تا لوسیانو پریرا با ضربه ای دقیق گل نخست را بزند.

 

گل بعدی را هم لوسیانو پریرا زد. مهاجم برزیلی فولاد در میان غفلت مدافعان ماشین سازی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه فنی تماشایی دروازه را گشود. در این صحنه او با پاتوسی یک دو کرد و هافبک فولاد با پاسی استثنایی پریرا را در موقعیت گلزنی قرار داد تا بازی ۲-۰ شود.

 

گل سوم هشت دقیقه پس از گل دوم و در دقیقه ۹۰ زده شد. محمد میری با ارسال از سمت راست زمینه ساز این گل شد و شیمبا این بار با ضربه سر گل سوم را به ثمر رساند.

 

لوسیانو پریرا در این بازی بهترین بازیکن فولاد بود و توانست سه گل برای تیمش بزند و یک تنه شاگردان نکونام را به یک هشتم نهایی جام حذفی ببرد.

 

1581036

 

ماشین سازی هم در سومین بازی متوالی با مهدی پاشازاده مغلوب شد و حالا باید دید که در آخرین بازی لیگ چه خواهد کرد.

 

این پرگل ترین شکست این مرحله از جام حذفی است و نکته جالب این که هر دو طرف تیم های لیگ برتری هستند.

دیدگاه‌ها