کد خبر : 1742947 | 21 اسفند 1399 ساعت 19:19 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دیدار در لیگ اروپا؛

برونو فرناندز: میلان و یونایتد مثل هم هستند

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، معتقد است که میلان و شیاطین سرخ هر دو در حال گذراندن یک فاز مشابه تغییر و تحول هستند اما خیلی زود به اوج باز خواهند گشت.

برونو فرناندز: میلان و یونایتد مثل هم هستند

به گزارش "ورزش سه"، این روزها برونو فرناندز در منچستریونایتد خود را عنوان یکی از بزرگترین نام های لیگ برتر اثبات کرده است. فرناندز پیش از آنکه در سال 2017 با تیم اسپورتینگ لیسبون به پرتغال بازگردد، سابقه چند سال بازی در تیم های اودینزه و سپمدوریا را دارد.

هافبک با استعداد پرتغالی در اسپورتینگ درخشید و از سال 2020 که به منچستریوناتید پیوسته نیز به درخشش در لیگ برتر ادامه داده است. فرناندز تاکنون در 63 بازی در تمام رقابت ها برای یونایتد 35 گل زده و 21 پاس گل داده است.

در آستانه دیدار امشب منچستریونایتد و میلان در لیگ اروپا، ستاره 26 ساله شیاطین سرخ راجع به دورانی که در سری آ سپری کرده، صحبت کرده است.

 

1581072

 

فرناندز گفت: "من باید رشد فیزیکی خودم را کامل می کردم. از یک کشور به کشوری دیگر نقل مکان می کردم. در ایتالیا نتوانستم خودم را به خوبی ثابت کنم چرا که پست هافبک هجومی در فوتبال پست آسانی نیست. داستان پائولو دیبالا برای من مثل روشنگری بود. همه از او انتظار چیزی خاص را داشتند، اما ما همیشه نسبت به او سختگیر بوده ایم.

در اودینزه حتی تغییر سرمربی هم به من کمک نکرد. خیلی بد بود چرا که من در فرانچسکو گوییدولین یک معلم واقعی یافته بودم. اگر زمان بیشتری را با او سپری کرده بودم ممکن بود اوضاع تغییر کند. به هر حال من فقط می توانم از ایتالیا بابت چیزهایی که به من داده است سپاسگزار باشم. من در ایتالیا خوشحال بودم و برای من زندگی در آنجا تجربه رشد کردن بود. من خودم را با کشوری محک زدم که فوتبالش در بالاترین سطح قرار دارد."

 

1581075

 

فرناندز راجع به بزرگترین تفاوت سری آ و لیگ برتر گفت:"در لیگ برتر شدت و سختی بیشتری وجود دارد. سرعت بازی ها در اینجا بسیار بالا است. حتی حریف های کوچکتر نیز تیم های باکیفیتی هستند و می توانند شما را به زحمت بیندازند. در ایتالیا اما تاکتیک ها مثل یک کلاس دانشگاهی است."

 

ستاره پرتغالی ضمن مقایسه منچستریونایتد و میلان به گذشته پرشکوه هر دو تیم اشاره کرد و افزود: "از بعضی جهات ما و میلان مثل هم هستیم. دو باشگاه با گذشته ای باشکوه، با ده جام قهرمانی چمپیونزلیگ در ویترین افتخارات، هر دو در حال گذراندن فازی از تغییر تحول هستیم اما داریم به اوج بر می گردیم.

در ابتدای فصل هیچکس فکر نمی کرد که میلان می تواند برای فتح اسکودتو بجنگند. ما در ماه مارس هستیم و آنها در رده دوم جدولند، خیلی خوب بازی می کنند و بازیکنان بااستعداد جوان جالب توجهی دارند و قدرت زلاتان را نیز به خود افزوده اند."

 

1581074

 

فرناندز راجع به حذف یوونتوس از چمپیونزلیگ نیز اضافه کرد: "از حذف یووه سورپرایز نشدم. پورتو فوتبالی تهاجمی ارائه می دهد و من انتظار داشتم که برای یوونتوس دردسر درست کنند.

کریستیانو یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. روحیه و ذهنیت او الهام بخش همه کسانی است که فوتبال بازی می کنند. او قهرمانی ها و پیروزی های بسیاری کسب کرده است اما هیچکس نمی تواند به تنهایی برنده شود. من متوجه هستم که حضور او در یووه انتظارات عظیمی از این تیم در چمپیونزلیگ به وجود آورده، اما وقتی یک تیم شکست می خورد، همه بازیکنان تیم شکست خورده اند، نه فقط یک بازیکن."

دیدگاه‌ها