کد خبر : 1742952 | 21 اسفند 1399 ساعت 19:17 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

از تهران به بازیکن ما زنگ زدند

نوازی: حمیداوی چیزی از فوتبال نمی‌داند

مربی تیم شهرخودرو و دستیار رحمتی می‌گوید که امکانات فدراسیون فوتبال و داوران برای پرسپولیس و استقلال است.

نوازی: حمیداوی چیزی از فوتبال نمی‌داند

به گزارش ورزش سه، محمد نوازی در نشست خبری پس از شکست مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: به ذوب آهن تبریک می گویم. با آمدن حسینی تیمشان شکل گرفته است. البته، امروز خوش شانس بودند.  باید از داوران و فدراسیون گله کنم. فدراسیون فقط برای استقلال و پرسپولیس بی سیم و ... می‌دهد. برای استقلال و پرسپولیس به داوران امکانات می دهند اما در این دیدارهای حساس، از داوران خوب استفاده نمی کنند.

 

 

* احساس می‌کنم حمیداوی چیزی از فوتبال نمی‌داند


حمیداوی احساس می‌کند فوتبالی است اما فکر می‌کنم چیزی از فوتبال نمی‌داند. وقتی بالای سر تیمش نیست، چرا در خانه نشسته و تصمیم‌گیری می‌کند؟ آقای حمیداوی می دانید پول هتل و هواپیما را چه کسی داده است؟ بازیکن تیم ما، قاسمی نژاد یا فرجی تمرکز ندارند. چطور از تهران برای تیم تصمیم‌گیری می‌کنید؟

 

 

* باید شرایط ما را درک کنید


از تهران به بازیکن تیم زنگ می‌زند و می‌گوید اگر رضایت‌نامه می‌خواهی به تهران بیا و آن را بگیر. از تهران مدیر رسانه‌ای عوض می‌کند. مگر خانه خاله است؟ اگر جرأت داری و می‌گویی رحمتی رفیقت است، بیا و پشتش را بگیر و به او کمک کن. اتفاقات عجیب و غریبی در تیم ما می افتد. امروز می‌خواستیم وارد زمین شویم، دیدیم اسم تیم عوض شده است. شما که ادعا می‌کنید فوتبالی هستید، باید این شرایط را درک کنید. این اتفاقات می‌افتد و بعد نتیجه هم می‌خواهند. ما باید به هواداران جواب بدهیم. استان و هیأت فوتبال کمک می‌کنند و بعد وسط کار حرفی می‌زنند و باید از نو تلاش کنیم. مهدی رحمتی زحمت می‌کشد تا همه چیز را همدل کند اما حمیداوی مصاحبه می‌کند و ...

 


* یک هفته حالمان خوب است اما...


اینها مشکلات ماست. پتانسیل بالایی داریم. یکدل بودیم و کار می‌کنیم. مگر ما گفتیم که بازیکن 17 ساله در زمین داریم؟ آنها فوتبالیست هستند و وظیفه دارند تمرین کنند و ما هم باید آنها را به زمین بفرستیم اما در سیستم مدیریتی ما اتفاقاتی رخ می‌دهد. یک هفته حالمان خوب است اما دوباره همه چیز خراب می‌شود. من آدم رکی هستم. نه به کسی نارو زدم و نه بی‌احترامی کردم. در دلم چیزی نیست. به داوران هم احترام می‌گذارم.

 

 

* نمی‌شود که همه چیز برای پرسپولیس و استقلال باشد


وقتی دروازه‌بان ذوب‌آهن وقت‌کشی می‌کند، چطور باید به داور این را اطلاع داد. نمی‌شود که همه چیز برای استقلال و پرسپولیس باشد. داور می‌گوید از فدراسیون به من بیسیم ندادند و خراب بوده. مگر می‌شود؟ امیدوارم شرایط درست شود.

 

 

* طرف حساب ما کیست؟


انتظار ما این است که روتین و برنامه‌دار کار کنند و تیم سامان پیدا کند. ما باید بدانیم طرف حسابمان چه کسی است. تا شرایط می‌خواهد درست شود، حمیداوی کار را خراب می‌کند. او نه تیم را واگذار می‌کند و نه پول خرج می‌کند. ما دلسوز این جوان‌ها هستیم و دوست داریم فوتبال پیشرفت کند اما وقتی مدیریت غلط باشد، این شرایط به وجود می‌آید.

دیدگاه‌ها