کد خبر : 1742957 | 21 اسفند 1399 ساعت 19:34 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال خوبی بازی کردیم؛

صادقی: مخالفم، نمی‌خواستیم بازی به پنالتی کشیده شود

ابراهیم صادقی میگوید که تیم او فوتبال خوبی بازی کرد و شایسته پیروزی بود.

صادقی: مخالفم، نمی‌خواستیم بازی به پنالتی کشیده شود

به گزارش ورزش سه، ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پس از بازی با نساجی در خصوص این دیدار اظهار نظر کرد.

 

 

* فوتبال بازی کردیم


 6 بازیکن اصلی ما که در لیگ امسال بیشتر بازی کرده و جزو نفرات اصلی بودند به آنها استراحت دادیم. سعی کردیم به آنها در یک ربع یا 20 دقیقه بازی دهیم که در شرایط بازی هم داشته باشند. از این لحاظ خوب بود که آنها بتوانند استراحت کافی داشته باشند. فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم و باید از تجربیات این بازی استفاده کنیم.

 

 

* مخالفم، نمی خواستیم بازی به پنالتی کشیده شود


آیا بازی را دیده‌اند؟ با احترام به کسی که پرسیده اند که ما علاقه به کشیده شدن بازی به پنالتی داشتیم، من مخالف این حرف هستم. اگر بازی را با دقت دیده باشید، موقعیت‌های گل ما بهتر و مسلم‌تر از نساجی بود. اگر بچه‌ها دقت داشتند در شروع بازی قبل از دقیقه 10 دو موقعیت گل داشتیم.

 

 

* می‌خواستیم به بازیکنان استراحت دهیم


همانطور که گفتم، 6 بازیکن ما استراحت کردند و تعدادی از بازیکنان را در 15 دقیقه آخر و 20 دقیقه آخر وارد زمین کردیم که استراحتی برای بازی بعد داشته باشند. همین طور با چند دقیقه بازی برای دیدار بعد آماده شوند.

 

 

* فرصت برنده شدن داشتیم


ضربات پنالتی خیلی جذاب بود. 2 پنالتی را خراب کردیم اما فرصت برنده شدن را داشتیم اما پنالتی حساسیت‌های خود را دارد و در آخر پنالتی دروازه‌بان خراب شد. فکر می‌کنم کسانی که بازی را دیدند، لذت بردند.

 

 

* بازیکنان را با شرایط مسابقه بازی دادم


جلالی و مرادی هر دو سالم بودند اما با خودمان نیاوردیم. حسین ماهینی و بارانی را 5 دقیقه بازی دادیم، رضا جعفری را 20 دقیقه، مالکی را یک نیمه و در واقع 6 بازیکن اصلی ما استراحت داشتند. نسبت به شرایط مسابقه، برخی 20 دقیقه و برخی نیم ساعت بازی کردند.

 

دیدگاه‌ها