کد خبر : 1742972 | 21 اسفند 1399 ساعت 20:16 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

برد نساجی؛ اشک ساکت هم در آمد (عکس)

برد نساجی در برابر سایپا در دوئل پنالتی ها اشک ساکت الهامی را هم در آورد.

برد نساجی؛ اشک ساکت هم در آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، او که به دلیل محرومیت از روی سکوها بازی را دنبال می کرد در پایان ضربات پنالتی به داخل زمین آمد تا شادی این برد خاطره انگیز را در کنار شاگردانش تجربه کند. نساجی فصل گذشته هم در تهران به سایپا باخت و هم در قا ئمشهر و این فصل هم در تهران با وجود اینکه نمایش خوبی که در برابر سایپا داشت بازنده از میدان خارج شد.

 

در یازدهمین ضربه پنالتی کورش ملکی ضربه اش را به گل تبدیل نکرد. دروازه بان سایپا اما سعید جلالی راد دروازه بان نساجی بالعکس او عمل کرد و با باز کردن دروازه سایپا برد نساجی را رقم زد و این چنین اشک را بر گونه ساکت الهامی جاری کرد. این برد بدون شک به ساکت الهامی کمک می کند که تیمش را به بردن عادت  دهد ودر بازی های لیگ برتر با کسب امتیازات لازم در جدول بازی ها باقی بماند.

 

1581117

 

روز خاطره انگیزی برای نساجی و ساکت الهامی در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر رقم خورد به خصوص که این بازی شروع تازه و البته دوباره ساکت الهامی در نساجی بود. او یکبار در لیگ یک چند هفته ای هدایت نساجی را برعهده گرفت اما خاطرات خوبی برای خود و تیمش نساخت و در نهایت این تیم را ترک کرد اما اینبار با حال و هوای دیگری به قا ئمشهر آمده است. ماموریت او نگه داشتن نساجی در لیگ برتر است که کمتر از قهرمانی با تراکتور نیست.

 

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها