کد خبر : 1742983 | 21 اسفند 1399 ساعت 20:37 | 71.7K بازدید | 6 دیدگاه

رویم نمی‌شود صدمیلیونم را از استقلال بگیرم

حاتمی: یک پنالتی دیگر برای استقلال نگرفتند

مهاجم پیکان می گوید به درخواست یکی از دوستانش، در پایان بازی پیراهن وریا غفوری را از او گرفته است.

حاتمی: یک پنالتی دیگر برای استقلال نگرفتند

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و پیکان بازی پرحاشیه و پرجنجالی بود. اعتراضات به تصمیمات داوری در چندین صحنه باعث شد تا این دیدار برای حمید حاج ملک سخت شود. نکته جالب اینکه مهاجم پیکان معتقد است نه تنها پنالتی استقلال درست بود، بلکه دو پنالتی دیگر نیز برای تیم مجیدی گرفته نشد.


فرزاد حاتمی در پایان دیدار برابر استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. او گفت: تیم ما جوان بود و مستحق باخت نبودیم. به استقلالی ها تبریک می گویم و امیدوارم به فینال بروند و قهرمان شود.


وی درباره کیفیت پایین اوت‌های پرتابی نادر محمدی گفت : نادر محمدی امروز خسته بود و اوت های زیادی پرتاب شد و او خیلی خسته شد و خیلی انرژی از او گرفته شد. چون هر 5 روز بازی داریم و از این سر زمین به آن سر زمین می رود و خیلی خسته می شود.


داوری خوب بود. به نظرم دو پنالتی درست گرفته شد. این داور بدون غرض است و خیلی با تجربه است و حقیقی سوت می ‌زند یعنی هر چیزی را ببیند سوت می زند و من به او این موضوع را گفتم.


وی در خصوص طلبش از تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد:‌ بعد از 8 سال پولم را از پرسپولیس گرفتم که آن زمان می ‌توانستیم یک زمین بخریم. با تیم پرسپولیس توافق کردم ولی از استقلال 100 میلیون تومان طلب دارم و حکم کمیته انضباطی را گرفته ‌ام اما رویم نمی شود پولم را بگیرم. من با این تیم قهرمان شدم، در آسیا هم از گروه صعود کردیم و در این تیم هم گل های زیادی زدم و نمی دانم چرا پولم را نمی‌ دهند.


حاتمی درباره علت حضورش در رختکن استقلال گفت: یکی از دوستانم لباس وریا غفوری را می ‌خواست و به همین دلیل به رختکن استقلال رفتم و در آنجا به مجیدی تبریک گفتم.


حاتمی در خصوص اینکه در این بازی یک پنالتی گرفته شده ولی او در صحبت هایش گفت هر دو پنالتی درست بوده، توضیح داد: منظور من این است که داور یکی از پنالتی‌ها را نگرفت و آن خطا روی محمد نادری پنالتی بود. خود آقای تارتار لب خط بود و صحنه را دید. ما حقیقت را حتی اگر به ضررمان باشد می‌ گوییم. همیشه حقیقت را می ‌گوییم و از هیچکس هم ترسی نداریم.

دیدگاه‌ها