کد خبر : 1742985 | 21 اسفند 1399 ساعت 20:39 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

استفاده از جوان ها را در بوق و کرنا نمی کنیم

تارتار: امیدوارم روی پنالتی ما اشتباه کرده باشیم

سرمربی پیکان می گوید هدف گذاری این تیم از ابتدا بیشتر روی لیگ برتر بوده، نه جام حذفی.

تارتار: امیدوارم روی پنالتی ما اشتباه کرده باشیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل استقلال و کنار رفتن پیکان از جام حذفی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
امیدوارم روی صحنه پنالتی ما اشتباه کرده باشیم


بازی خیلی خوبی بود و استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد. ما هم خوب کار کردیم، ولی یک صحنه پنالتی پیش آمد که مقداری شک و شبهه‌ای داشتیم. با کارشناسان صحبتی داشتیم.

 

گویا بازیکن ما جلوتر از شیخ دیاباته بوده است، ولی به هر حال امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم. اشتباه بعدی ما دریافت گل دوم بود که مقابل تیم بزرگ استقلال کار برای‌مان سخت شد. ما تیم جوانی هستیم و خوب کار کردیم و گل‌مان را هم به موقع زدیم، ولی در ادامه موفق به جبران دو گل نشدیم. این یک بازی تدارکاتی خیلی سنگین برای ما بود، چون هدف‌گذاری ما بیشتر در لیگ برتر است و امیدوارم تیم را برای لیگ آماده نگه داریم.

 

 


هم فکری و هم مجیدی قابل احترام هستند


چه فکری و چه مجیدی؛ هر دو مربی، از مربیان جوان و قابل احترام ما هستند. در این باره اظهار نظری نمی‌کنم که بازی مقابل تیم کدام مربی سخت تر بوده و قضاوت را به مردم می‌سپارم.

 


مثل برخی ها استفاده از جوانان را در بوق و کرنا نمی کنیم


استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب دستاورد بزرگی برای ماست و مثل خیلی از دوستان این موضوع را در بوق و کرنا نمی‌کنیم. از جوانان خوب‌مان استفاده می‌کنیم. این خیلی امیدوارکننده است که بازیکنان جوان ما مقابل استقلال پایاپای بازی می‌کنند. در عمر مربیگری‌ام بازیکنان زیادی را با کمک همکارانم تحویل فوتبال داده‌ایم. حالا می‌بینیم جوانانی که روی آنها دست گذاشتیم، ستاره‌های تیم‌های دیگر هستند.

 


در 10 دقیقه پایانی به فرزاد حاتمی نیاز داریم


بچه‌های ما خوب کار می‌کردند. تایم 10 دقیقه پایانی به فرزاد نیاز داریم. تاکتیک را تغییر دادیم، بازی کوتاه را به بازی مستقیم تغییر دادیم و از وجود فرزاد حاتمی استفاده کردیم. به استقلال تبریک می‌گویم. برد شیرینی بود و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

دیدگاه‌ها