کد خبر : 1742996 | 21 اسفند 1399 ساعت 20:51 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

جمال موسیالا؛

ستاره بایرن را مادرش به زمین تمرین می‌رساند

جمال موسیالا، ستاره نوجوان بایرن مونیخ، ممکن است که این فصل حسابی مدافعان بوندسلیگا را به دردسر انداخته باشد، اما هنوز مادرش باید او را به زمین تمرین بایرن مونیخ برساند.

ستاره بایرن را مادرش به زمین تمرین می‌رساند

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا، ستاره 18 ساله بایرن مونیخ، در این فصل تبدیل به یکی از نفرات اصلی این تیم در رقابت های بوندسلیگا و چمپیونزلیگ شده است و در 17 بازی خود برای این تیم تاکنون سه گل به ثمر رسانده است.

موسیالا به تازگی قراردادی پنج ساله با بایرن مونیخ امضا کرده است، اما با وجودی که در این سن کم توانسته خود را در سطح اول فوتبال جهان ثابت کند، هنوز قادر به رانندگی نیست و کارولین، مادرش، هر روز او را با فولکس واگن خود به زمین تمرین بایرن مونیخ می رساند تا با ستارگانی مثل مانوئل نویر و توماس مولر تمرین کند.

 

1581147

 

موسیالا در این باره گفت: "تا حالا که خیلی از اینکه مادرم اینقدر مهربان بوده که من را به تمرین برساند، راضی بوده ام. در حال حاضر دارم تمرین می کنم تا بتوانم گواهینامه رانندگی ام را بگیرم و واقعا منتظرم که خیلی زود بتوانم خودم رانندگی کنم."

وقتی موسیالا بالاخره گواهینامه اش را بگیرد، برخلاف بسیاری از فوتبالیست ها، چندان راجع به مدل ماشینی که می خواهد بخرد وسواس به خرج نخواهد داد و می گوید همین که حرکت کند و یک سیستم خوب پخش موسیقی روی آن نصب باشد، برایش کافی است.

دیدگاه‌ها