کد خبر : 1743004 | 21 اسفند 1399 ساعت 21:17 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

رضاوند:تیم‌ها از اوت‌های پیکان می‌ترسند

آرش رضاوند هافبک استقلال می گوید که پرتاب های اوت نادر محمدی باعث می شد تا تیم آنها 40 تا 50 متر عقب بکشند و این کار را سخت می کرد.

 رضاوند:تیم‌ها از اوت‌های پیکان می‌ترسند

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند هافبک استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل پیکان اعلام کرد که باید به کادرفنی جدید زمان داد. او در جمع خبرنگاران در خصوص پیروزی امروز تیمش گفت:  توانستیم در بازی جام حذفی پیروز شویم. باید تمرین کنیم و بهتر شویم تا بتوانیم قاطع ‌تر پیروز شویم.


رضاوند درباره عملکرد خودش در دیدار امروز برابر پیکان میز گفت: شرایط بهتر شده است. می‌توانیم خیلی بهتر از این باشیم. هواداران از ما توقع دارند و باید هم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما باید در بدترین روزها هم ببریم.


او در ادامه گفت: کادر فنی جدید نیاز به زمان دارد. یک هفته از حضورشان می‌گذرد. فاصله بازی‌ها خیلی کم است و باید به شرایطی برسیم که هواداران هم از این موضوع راضی باشند.


وی درباره عملکرد تیم در نیمه دوم گفت: درست است که ما خوب بازی نکردیم و از این اتفاقات در فوتبال پیش می آید و مهم این بود که توانستیم بازی را ببریم.


رضاوند درباره پرتاب اوت‌های تیم پیکان نیز گفت: بازی با پیکان خیلی سخت است. چون تیم ها می ترسند به این تیم اوتی بدهند. حتی اگر در زمین خودشان هم اوتی بدهی، چون مستقیم بازی می کنند، ناخودآگاه حریف را به عقب می کشانند و این باعث می‌شود تیم 50 - 60 متر عقب برود و اینکه تیم بخواهد دوباره وارد زمین پیکان شود طول می کشد ولی ما باید کار کنیم که در ادامه بهتر شویم.

دیدگاه‌ها