کد خبر : 1743013 | 21 اسفند 1399 ساعت 22:33 | 63K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد-میلان؛

هری مگوایر و زیر سوال بردن قوانین فیزیک!

نیمه اول دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا بین منچستریونایتد و میلان بسیار هیجان انگیز و پر حادثه بود.

هری مگوایر و زیر سوال بردن قوانین فیزیک!

به گزارش "ورزش سه"، در حایل که میلان بسیاری از بازیکنان کلیدی خود، از جمله زلاتان ابراهیموویچ، آنته ربیچ، چالهان اوغلو و مانژوکیچ، را در اختیار ندارد و انتظار می رفت میزبان دست بالا را برابر روسونری در اختیار داشته باشد، این شاگردان پیولی بودند که شیاطین سرخ را تحت فشار قرار دادند و حتی در 15 دقیقه ابتدایی بازی به دو گل نیز رسیدند که هر دو توسط داور مردود اعلام شدند.

 

یونایتد هم فرصتی طلایی برای گلزنی توسط هری مگوایر به دست آورد و می توانست از حریف پیش افتاده و کنترل بازی را در دست بگیرد. کاپیتان ملی پوش منچستریونایتد روی یک ضربه کرنر جلوی دروازه میلان ظاهر شد و در حالی توپ را در برابر خود و در چند سانتیمتری خط دروازه دید که به نظر می رسید گل نزدن غیرممکن باشد.

 

1581185

 

اما مگوایر به شکلی باورنکردنی توپ را از چند سانتیمتری دروازه به بیرون زد و به این ترتیب بهترین شانس شیاطین سرخ بر باد رفت.

 

این یکی از بدترین توپ هایی بود که در سال های اخیر بازیکنی از دست داده و اینکه مگوایر چطور موفق شد این توپ را بیرون بزند سوالی است که هیچکس پاسخی برای آن ندارد.

کارشناس حاضر در استودیوی BBC در توصیف ضربه ای که مگوایر زد گفت: "اینکه آن توپ گل نشد قوانین فیزیک را زیر سوال برد!"

 

باید دید که سولسشر و شاگردانش و بیش از همه مگوایر در پایان بازی افسوس از دست رفتن این فرصت را خواهند خورد یا اوضاع در نیمه دوم به نفع یونایتد تغییر خواهد کرد تا کاپیتان نفس راحتی بکشد.

دیدگاه‌ها