کد خبر : 1743021 | 21 اسفند 1399 ساعت 23:38 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

قایدی و شیخ گفتند پنالت نبود

صالحی: اگر دانشگر نبود، نتیجه را برمی‌گرداندیم

مهاجم پیکان می گوید اگر محمد دانشگر نبود حملات پیکان منجر به گل های بیشتری می شد.

صالحی: اگر دانشگر نبود، نتیجه را برمی‌گرداندیم

به گزارش "ورزش سه"، پیکان امروز  در یک بازی جذاب دو بر یک بازی را به استقلال واگذار کرد و حذف زودهنگامی از رقابت‌های جام حذفی داشت. ابراهیم صالحی مهاجم پیکان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی کردیم ولی به هر حال استقلال هم نمایش خوبی ارائه داد و جا دارد این را بگویم که محمد دانشگر علاوه بر گلی که به ثمر رساند جلوی اکثر حملات ما را گرفت و هر جور توانست جلوی توپ ها ایستاد و‌مطمئنم اگر محمد دانشگر نبود می توانستیم بازی را برگردانیم.

 

به استقلال تبریک می‌گویم و انشاالله که در ادامه راه موفق باشند. خیلی دوست داشتیم بازی را ببریم ولی شانس با استقلالی ها بود. آقای مجیدی تازه به استقلال آمده و  استقلال از نظر  انگیزشی متحول شده است.


او در این باره ادامه داد: خط دفاع استقلال به خصوص محمد دانشگر عالی کار کرد و دانشگر به معنای واقعی ما را اذیت کرد. شاید برایتان جالب باشد این را بگویم که ما دو مهاجم بودیم و بین ما بحث بود که کدام یک سمت دانشگر نرویم.


بازیکن پیکان در مورد قضاوت داور و صحکه بحث برانگیز پنالتی عنوان کرد: در محوطه جریمه دیاباته و قایدی به من گفتند پنالتی نبوده است و اگر این مسئله اتفاق می‌افتاد ما به راحتی به استقلال نمی باختیم.


صالحی در مورد دیدار با ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ افزود: از شانس مان در این سه، چهار هفته به هر تیمی بر خوریم تغییر داشته و همه هم با انگیزه شدند. در جام حذفی هم که قرعه ما در بازی اول به استقلال  خورد و به نوعی بدشانسی آوردیم. انشاالله بتوانیم در هفته آینده ذوب آهن را شکست دهیم و چند  پله جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها