کد خبر : 1743049 | 22 اسفند 1399 ساعت 09:15 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

پس از تساوی ارزشمند در اولدترافورد؛

پیولی: سزاوار نتیجه بهتری بودیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که منچستریونایتد بهترین حریف برای میلان است، هرچند روسونری شب گذشته سزاوار نتیجه بهتری بود.

پیولی: سزاوار نتیجه بهتری بودیم

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در بازی شب گذشته برابر منچستریونایتد در آخرین لحظات بازی توانستند به یک گل ارزشمند  در خانه حریف دست پیدا کنند و دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا را با تساوی 1-1 به پایان برسانند.

پیولی پس از بازی گفت: "تیم من با شخصیت بازی کرد. در بعضی لحظات اذیت شدیم. می دانستیم که آنها کیفیت بالایی دارند اما این نمایش باید جان تازه ای به اعتماد به نفس ما بدهد. وقتی با منچستریونایتد مساوی کردیم فکر کردم که آنها حریف مناسبی برای ما هستند.

ما در تلاشیم تا پیشرفت کنیم و سعی می کنیم که دوباره پیروز شویم. می خواهیم میلان را به جایی برسانیم که به آن تعلق داریم و اینها بازی هایی هستند که م یتوانیم در آنها پیشرفت کنیم و بهتر شویم.

 

1581275

 

می خواهیم تا آخر این راه برویم و تلاش خود را بکنیم و چنین تیم های را شکست دهیم. نتیجه امروز نتیجه مثبت و خوبی است اما یک بازی دیگر پیش رو داریم. کار هنوز تمام نشده است. آنها تیم فوق العاده ای هستند.

من راضی ام. من مدام به بازیکنانم می گویم که من یک تیم معمولی و یک گروه معمولی را تمرین نمی دهم. این از هر نظر یک گروه فوق العاده است.

وقتی می بینم که بچه ها از روح و جان‌شان مایه می گذارند تا به نتیجه خوبی برسیم، تنها می توانم راضی و خوشحال باشم. این نتیجه ای بود که احتمالا قبل از بازی می پذیرفتیم. بعد از بازی اما می توانم بگویم که ما شایسته چیز بیشتری بودیم، اما این نتیجه خوبی است.

روحیه تیم من عالی بود، می خواستیم که بر بازی سلطه داشته باشیم و بهترین نمایش خود را ارئه کردیم. باید سطح بالایی از برنامه ریزی می داشتیم که بتوانیم اینطور بازی کنیم.

 

1581272

 

ما از سپتامبر به بعد هر چهار روز یک بازی انجام داده ایم، اما این بچه ها هرگز تسلیم نشدند. باید ادامه دهیم، این مقطعی حساس و سرنوشت ساز از فصل است.

حالا سه بازی بزرگ در پیش داریم: ناپولی، منچستریونایتد و فیورنتینا. بعد وقت برای استراحت خواهیم داشت، حداقل آنهایی که به تیم های ملی نمی پیوندند!

 

فرانک کسیه در نیمه اول یک گل زد که به خاطر هند مردود اعلام شد. آن گل به ما قدرت بیشتری می داد، مخصوصا از نظر روحی. فرانک مطمئن است که توپ را با دست لمس نکرده، اما داور اینطور فکر نمی کرد."

دیدگاه‌ها