کد خبر : 1743052 | 22 اسفند 1399 ساعت 09:33 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر المپیاکوس؛

آرتتا: باید دست از ارتکاب چنین اشتباهاتی برداریم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به رغم پیروزی 3-1 برابر المپیاکوس در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا، خواستار پیشرفت شاگردانش شد.

آرتتا: باید دست از ارتکاب چنین اشتباهاتی برداریم

به گزارش "ورزش سه"،  میکل آرتتا از اینکه شاگردانش برابر المپیاکوس مرتکب اشتباه شده و یک گل بد دریافت کرده اند، بسیار ناراحت و ناراضی بود. سرمربی آرسنال گفت که این تیم باید دست از ارتکاب اینگونه اشتباهات بردارد اما در عین حال تاکید کرد که آرسنال همچنان به بازی از عقب زمین توسط مدافعانش ادامه خواهد داد.

توپچی ها با شکست 3-1 المپیاکوس نیمی از راه را برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا رفته اند. مارتین اودگارد، گابریل و محمد الننی سه گل آرسنال را در خانه حریف به ثمر رساندند.

 

1581283

 

هر چند در دقیقه 58 بازی و هنگامی که آرسنال تنها با یک گل از حریف خود پیش بود، یوسف العربی روی اشتباهی که برند لنو در پاس دادن توپ مرتکب شد، موفق شد تا با باز کردن دروازه توپچی ها کار را به تساوی بکشاند. آرتتا پس از بازی به شاگردانش هشدار داد که آنها نمی توانند تاوان چنین اشتباهاتی را بدهند.

آرتتا گفت: "ما بازی را واقعا خوب شروع کردیم، واقعا بر بازی سلطه داشتیم و شانس های زیادی به وجود آوردیم. در حالی که قصد داشتیم از عقب بازی را آغاز کنیم، یک گل به آنها تقدیم کردیم اما بعد خوب واکنش نشان دادیم و دو گل دیگر زدیم. در کل نتیجه واقعا مثبتی است اما باید دست از ارتکاب چنین اشتباهاتی که باعث گل خوردنمان می شوند، برداریم چرا که نمی توانیم چنین اشتباهاتی را تحمل کنیم.

 

1581284

 

این ربطی به تمرکز داشتن ندارد، این مربوط به زمانی است که با توپ بازی می کنی. این همچنین به این معنا نیست که ما دیگر نباید این مدلی بازی کنیم چرا که ما همینیم.

واقعا با ثبات و محکم بودیم، واقعا مقتدرانه بازی کردیم. شخصیت زیادی از خودمان نشان دادیم که به اینجا آمدیم و اینطور بر بازی سلطه داشتیم. هدف بعدی این است که 90 دقیقه دیگر همین کار را تکرار کنیم و هیچ فرصتی به حریف ندهیم.

این تازه یک نیمه بود و هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد. با تمرکز کامل دیدار برگشت را جوری شروع می کنیم که انگار نتیجه دوباره 0-0 است و تلاش می کنیم تا بازی را ببریم."

دیدگاه‌ها