کد خبر : 1743057 | 22 اسفند 1399 ساعت 10:24 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

مارتین اودگارد پس از گلزنی در لیگ اروپا؛

از اولین روز در آرسنال احساس کردم در خانه هستم

مارتین اودگارد، ستاره نروژی رئال مادرید، که به صورت قرضی تا پایان فصل در آرسنال بازی خواهد کرد، شب گذشته برابر المپیاکوس نمایش خوبی داشت و توانست گل اول توپچی ها را به ثمر برساند.

از اولین روز در آرسنال احساس کردم در خانه هستم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با گل های اودگارد، گابریل و محمد الننی توانست 3-1 المپیاکوس را در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا در خانه شکست دهد تا صعود خود به مرحله بعد را تقریبا قطعی کرده باشد.

مارتین اودگارد در مصاحبه پس از مسابقه خود از گلزنی برای آرسنال ابراز خوشنودی کرد و همچنین گفت که از روز نخست در کنار توپچی ها احساس کرده است که در خانه اش حضور دارد. ستاره قرضی آرسنال همچنین گفت که به دلیل روحیه تیمی سالمی که در رختکن توپچی ها وجود دارد، به خوبی با زندگی در لندن و بازی در استادیوم امارات خو گرفته است.

 

1581293

 

اودگارد گفت: "این یک برد بزرگ برای ما بود، نتیجه ای عالی با سه گل در خانه حریف. پیروزی در این رقابت ها همیشه خوب است. روحیه و ذهنیتی که این تیم دارد عالی است. از همه چیز بسیار راضی ام. ما با پشتیبانی از همدیگر روحیه تیم را نشان دادیم. اگر یک بازیکن مرتکب اشتباه شود همه ما واکنش نشان خواهیم داد. تیم بودن یعنی همین. وقتی یک بازیکن مرتکب اشتباه می شود شما باید به عنوان یک تیم با آن مقابله کنید.

 

1581291

 

می خواستم که به سمت دروازه شوت کنم، خوشبختانه شانس آوردم و ضربه خوبی زدم و توپ وارد دروازه شد. من از روز نخست دراینجا احساس کردم که در خانه ام هستم. خیلی خوشحالم که اینجا هستم و احساس محشری دارم.

این تازه نیمی از راه بود. باید همچنان ادامه دهیم. یک بازی بزرگ روز شنبه داریم و بعد باید برای دیدار برگشت در پنجشنبه بعد آماده شویم.

این خیلی مهم است، در لیگ در رده ای که می خواهیم باشیم، نیستیم پس این برای ما خیلی مهم است و شانسی است که خودمان را سال بعد به چمپیونزلیگ برسانیم."

 

دیدگاه‌ها