کد خبر : 1743065 | 22 اسفند 1399 ساعت 11:20 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار مصدومان یونایتد؛

نگرانی سولسشر از بحران مصدومیت مهاجمان یونایتد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از تساوی برابر میلان، راجع به بحران مصدومیت مهاجمان شیاطین سرخ صحبت کرد.

نگرانی سولسشر از بحران مصدومیت مهاجمان یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر در آستانه دیدار با وستهام در لیگ برتر، با مشکل مصدومیت مهاجمان منچستریونایتد دست به گریبان است. سرمربی نروژی یونایتد پس از تساوی برابر میلان به بحران مصدومیت در بین مهاجمانش اشاره کرد و افزود که اکنون آنتونی مارسیال نیز به جمع ستارگان مصدوم یونایتد اضافه شده است.

 

1581312

 

آنتونی مارسیال در نیمه اول مصدوم شد و سولسشر مجبور شد در ابتدای نیمه دوم امد دیالوی نوجوان را به جای او به میدان بفرستد که اتفاقا تعویضی طلایی از آب درآمد و توانست در دقیقه 50 بازی با یک ضربه سر زیبا و هوشمندانه یونایتد را 1-0 پیش بیندازد.

مارکوس راشفورد به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در تساوی برابر میلان غایب بود. ادینسون کاوانی هم که در دو مسابقه قبلی شیاطین سرخ در زمین حضور نداشت، در این بازی هم به دلیل مصدومیت عضلانی، غایب بود.

اگر مشخص شود مصدومیت مارسیال هم جدی است، سولسشر برای انتخاب یازده نفر اصلی خود در دیدار برابر وستهام در روز یکشنبه حسابی به دردسر خواهد افتاد.

 

سولسشر گفت: "ضربه سختی به لگن آنتونی خورد و این هم یک مهاجم مصدوم دیگر که باید منتظر اسکن ها و نتایج معایناتش باشیم.

امیدوارم که مارکوس راشفورد تا پنجشنبه آینده و دیدار برگشت برابر میلان به میدان بازگردد. البته مطمئن نیستم که او می تواند به بازی روز یکشنبه برسد یا نه، اما امیدوارم چرا که به او نیاز داریم.

فکر نمی کنم که ادینسون هم برای بازی روز یکشنبه آماده شود."

 

1581311

 

هواداران یونایتد امیدوارند که با توجه به بازی های مهمی که شیاطین سرخ در پیش دارند، مارسیال پس از معاینات بیشتر بدون معطلی به ترکیب این تیم برگردد.

پس از دیدار روز یکشنبه در لیگ برتر با وستهام، شاگردان سولسشر تمام توجه خود را به بازی برگشت برابر میلان در سن سیرو معطوف خواهند کرد. دیدار برگشت دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا روز پنجشنبه در میلان برگزار خواهد شد.

منچستریونایتد سه روز بعد از مصاف با میلان طبق برنامه رد یک چهارم نهایی FA Cup با لسترسیتی دیدار خواهد کرد و سپس به همراه دیگر تیم ها به تعطیلات بین المللی مربوط به برگزاری بازی های ملی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها