کد خبر : 1743072 | 22 اسفند 1399 ساعت 12:08 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

نجات ویژه دروازه از سوی مدافع ذوب‌آهن؛

قاسمی‌نژاد و گل‌نزدن از فاصله یک‌متری! (عکس)

بهترین گلزن تیم فوتبال شهر خودرو روز گذشته در شرایط آمادگی همیشگی‌اش نبود و یک فرصت طلایی گلزنی را از دست داد.

قاسمی‌نژاد و گل‌نزدن از فاصله یک‌متری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" چند پیشنهاد برای جدایی از شهر خودرو و مخالفت مهدی رحمتی، باعث شده تا روی سطح کیفی امین قاسمی‌نژاد هم تاثیر محسوسی بگذارد و او آرامش و دقت اول فصل را که به ماشین گلزنی شهر خودرو بدل شده بود، نداشته باشد؛ قاسمی‌نژاد در جدال روز گذشته تیمش مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی از ابتدا به میدان رفت اما نتوانست روز خوبی را در فولادشهر سپری کند.

 

1581326

 

بهترین فرصت برای قاسمی‌نژاد در دقیقه 25 بازی به دست آمد که او در ابتدا با ضربه سر توپ را روانه دروازه ذوب‌آهن کرد که ضربه اول او را مسعود ابراهیم‌زاده از روی خط برگشت داد و اما ادامه قاسمی‌نژاد در فاصله یک متری با دروازه ضربه‌اش را تیرک دروازه ذوبی‌ها کوبید تا به شکلی عجیب مهاجم گلزن و بابلی شهر خودرو نتواند از فاصله‌ای نزدیک دروازه حریف را فرو بریزد. اتفاقی که به خوبی عدم تمرکز قاسمی‌نژاد را نشان می‌داد.

 

1581325

 

موضوعی که نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو هم به آن در کنفرانس خبری اشاره کرد و از پالس‌هایی که برای بازیکنان تیمش از تهران فرستاده می‌شود گلایه کرد، چرا که پالس‌ها باعث شده تا تمرکز بازیکنان شهر خودرو از بین برود و آن‌ها نتوانند روی تیم خود تمرکز داشته باشند و سودای جدایی را در ذهن خود می‌پرورانند.

دیدگاه‌ها