کد خبر : 1743090 | 22 اسفند 1399 ساعت 13:00 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع شمالی از سرمربی تیمش حلالیت گرفت؛

فرشاد فرجی: خداحافظ شهر خودرو، سلام پرسپولیس؟

پس از چند هفته گمانه‌زنی به نظر می‌رسد پروسه جدایی مدافع شهر خودرو به اتمام رسیده و او دیگر در جمع عنابی‌پوشان مشهدی حضور نخواهد داشت.

فرشاد فرجی: خداحافظ شهر خودرو، سلام پرسپولیس؟

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنان پر سر و صدای در پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم، فرشاد فرجی مدافع شهر خودرو خراسان بود که مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته بود و یحیی می‌خواست کار نیمه‌تمام پنجره تابستانی را این‌بار به اتمام برساند و بار دیگر فرصت همکاری با این مدافع  خود را به دست آورد؛ فرجی در تفکرات یحیی قرار است به عنوان جانشین شجاع خلیل زاده به ترکیب پرسپولیس اضافه شود.

 

او روز گذشته مدافع فیکس ترکیب شهر خودرو بود و البته روز خوبی را سپری نکرد و نتوانستند مشهدی‌ها گام اول در جام حذفی 99-1400 را با موفقیت بردارند تا شکستی دیگر در کارنامه شهر خودرو امسال به ثبت برسد؛ فرشاد فرجی پس از پایان بازی روز گذشته در رختکن از همبازیان خود خداحافظی کرده و مهدی رحمتی سرمربی تیم را هم که از مخالفان سرسخت جدایی‌اش بود به آغوش کشید تا  به نوعی از او حلالیت بگیرد.

 

به نظر می‌رسد مشکلات مدیریتی و البته مالی باعث شده تا رحمتی قید مدافع جوان تیمش را بزند، چرا که اصرار بیش از حد برای ماندن هم می‌تواند روی کیفیت فرجی تاثیرگذار باشد و گویا مهدی رحمتی در حال حاضر مشکلی برای جدایی فرشاد فرجی ندارد.

 

با این‌حال  فرجی پس از خداحافظی با مربیان و همبازی‌اش در شهر خودرو، طی روزهای آینده و اوایل هفته پیش‌رو در تهران حاضر خواهد شد تا با مذاکره با مدیران پرسپولیس، یک‌قدم دیگر به همکاری دوباره با یحیی گل‌محمدی نزدیک شود؛ هر چند که او باید ابتدا هزینه رضایت‌نامه‌اش را با به باشگاه مشهدی پرداخت کند.

دیدگاه‌ها