کد خبر : 1743111 | 22 اسفند 1399 ساعت 13:50 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید پل اسکولز؛

اتهام به دروازه‌بان یونایتد؛ برای دوربین‌ها بازی می‌کند!

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد دین هندرسون، دروازه بان این تیم در دیدار شب گذشته برابر میلان، به شدت انتقاد کرد.

اتهام به دروازه‌بان یونایتد؛ برای دوربین‌ها بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، دین هندرسون در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا برابر میلان که شب گذشته در اولدترافورد برگزار شد، سه بار دروازه خود را باز شده دید و خوش شانس بود که داور بازی دو گل ابتدایی روسونری را که ظرف ده دقیقه ابتدایی بازی به ثمر رسیدند، مردود اعلام کرد.

اکنون دروازه بان جوان یونایتد که فرصتی استثنایی برای گرفتن جای داوید دخیا و پوشیدن پیراهن شماره یک شیاطین سرخ در اختیارش بود، متهم به این است که جلوی دوربین ها فیلم بازی می کند و همین امر باعث شد تا در بازی شب گذشته دچار اشتباهات پیاپی شود و هزینه این اشتباهات را نیز منچستریونایتد باید بپردازد.

 

1581400

 

پل اسکولز معتقد است که هندرسون برابر دوربین های تلویزیونی فیلم بازی می کند و اجازه داد که ضربه سر سیمون کیائر از او بگذرد چرا که عادت دارد تلاش کند که موقعیت ها را سخت تر از آن چیزی که باید باشند بکند.

یونایتد پس از اینکه در نیمه اول به شدت تاز سوی تیم میهمان تحت فشار قرار گرفت، با آمدن امد دیالو به میدان در ابتدای نیمه دوم به گل رسید و اگر در آخرین ثانیه های بازی دروازه هندرسون فرو نمی ریخت، این تیم یک برد شیرین را برابر رقیبی قدر که در اکثر لحظات بازی از شیاطین سرخ برتر بود، به چنگ می آورد.

 

1581399

 

اکنون اما انگشت اتهام به سوی هندرسون گرفته شده است چرا که او به شکلی نمایشی به عقب شیرجه زد و در نتیجه نتوانست توپ را با قدرت از دروازه دور کند و ضربه سر کیائر با برخورد به انگشتان هندرسون وارد دروازه یونایتد شد تا میلان با زدن یک گل ارزشمند در خانه حریف به ایتالیا بازگردد.

اسکولز معتقد است که دروازه بان ملی پوش بریتانیایی باید به جای این کارها روی اصول اولیه دفع توپ تمرکز کند.

اسکولز گفت: "او باید آن توپ را می گرفت. فکر می کنم که سعی داشت اوضاع را کمی سخت تر از آنچه که بود بکند. قبل از هر چیز توپ را از دروازه دور کن. او باید آن توپ را دفع می کرد. هیچ شکی دراین باره وجود ندارد و خودش هم این را می داند."

 

1581398

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از این تساوی در آخرین ثانیه های بازی، از سرزنش کردن دروازه بان خود امتناع کرد اما گفت: "من دیده ام که هندرسون چنین توپ هایی را می گیرد اما ما ساختار این مسابقه را باختیم. ما خیلی عقب کشیدیم و آنها تمام فضاها را پر کردند و توانستند با ضربه سر گل بزنند. ما باید با بازیکنانی که آنجا داشتیم به سمت توپ یورش می بردیم."

دیدگاه‌ها