کد خبر : 1743175 | 22 اسفند 1399 ساعت 17:14 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال ثانیه های پایانی در زمین گل‌آلود تختی؛ 

ملوان 2 ویستاتوربین 1؛ صعود با گلزنی جلال

شاگردان مازیار زارع اگرچه در وقت های اضافی گل خوردند ولی این گل نتوانست مانع صعود آنها به جمع 16 تیمی شود که حالا باید در مرحله بعدی با هم مبارزه کنند.

ملوان 2 ویستاتوربین 1؛ صعود با گلزنی جلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی در شرایطی به میزبان ملوان بندرانزلی در استادیوم تختی این شهر برگزار شد که بارش باران سبب گل آلود شدن زمین شده بود و به همین دلیل بازیکنان دو تیم  در طول بازی به سختی امکان بازی روی زمین را داشتند و این توپ های هوایی و سرگردان بود که نتیجه مسابقه را مشخص کرد.


علی رغم اینکه زمین تختی انزلی شرایط خوبی نداشت، این تیم میزبان بود که خیلی زود با گلزنی بازیکن باتجربه خود یعنی جلال رافخایی که به تازگی به اردوی این تیم اضافه شده، در دقیقه 13 از میزبان خود که با رهبری فرشاد پیوس به میدان آمده بود، پیش افتاد؛ نتیجه ای که تا پایان نیمه اول این مسابقه پابرجا ماند و مازیار زارع در شرایطی شاگردانش را در رختکن ملاقات کرد که با یک گل از حریف پیش افتاده بودند.


نیمه دوم این مسابقه هم تحت تاثیر بارش باران در انزلی قرار داشت و اینبار ملوان در دقایق پایانی به گل رسید و روی یک کرنر محمد مهری با ضربه سر دروازه آبی پوشان ویستا توربین را باز کرد.


در ادامه شاگردان پیوس که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بی محابا حمله کردند و درنهایت توانستند در دقیقه 93 با گل اکبری پور اختلاف را به حداقل برسانند؛ اما این گل شروع جنجال هایی شد که با کارت زرد به دروازه بان و سرمربی ملوان همراه شد. ملوانی ها پیش از اینکه گل اول بازی را درون دروازه خودشان ببینند، روی یک ضدحمله موقعیت بسیار مناسبی برای زدن گل سوم داشتند و در حالی که مهاجم سفیدپوشان انزلی پس از برخورد با آخرین مدافع ویستاتوربین نزدیکی های خط میانی زمین در زمین تیم ملوان نقش بر زمین شد، داور ادامه مسابقه داد و همین توپ بود که پس از همکاری بازیکنان ویستا توربین به گل تبدیل شد.


اعتراض ملوانی ها به تصمیم داوری سبب ایجاد وقفه ای دو سه دقیقه ای در بازی شد و با ادامه بازی این شاگردان مازیار زارع بودند که سعی کردند با بردن توپ به کناره ها زمان بازی را بکشند و  در این امر هم بسیار موفق عمل کردند، تا در پایان نتیجه 2 بر 1 بر بازی حاکم شود و این نتیجه حکم به حضور ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات خواهد داد؛ جایی که شاید بار دیگر شاهد رویارویی ملوان ریشه دار با یکی از تیم های بزرگ فوتبال ایران باشیم.

دیدگاه‌ها