کد خبر : 1743201 | 22 اسفند 1399 ساعت 19:12 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی قدر پاس خوب سروش را دانست؛

پایان مقاومت مسی‌ها با همکاری فوق‌العاده سپاهانی‌ها

وینگر تیم فوتبال سپاهان زننده اولین گل این تیم در رقابت های جام حذفی لقب گرفت. این گل روی پاس بسیار خوب سروش رفیعی شکل گرفت.

پایان مقاومت مسی‌ها با همکاری فوق‌العاده سپاهانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، حسینی تا پایان هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر 4 بار پاس گل داده و رتبه اول را از این حیث در مسابقات لیگ بیستم در کنار کریم اسلامی در اختیار دارد؛ اینبار اما این بازیکن روی پاس خوب یکی از هافبک های خلاق سپاهان گلزنی کرد.


برای ثبت گل اول سپاهان، پاس در عمق سروش رفیعی که چند مدافع مس رفسنجان را جا گذاشت، پشت محوطه جریمه به محمدرضا حسینی وینگر راست طلایی پوشان رسید و این بازیکن پس از اینکه چند متری را پابه توپ حرکت کرد و داود نوشی صوفیانی را دریبل زد، با یک بغل پای ساده دروازه خالی مس را باز کرد.


این گل پایان مقاومت شاگردان محمد ربیعی بود که تا دقیقه 68 با یک بازی بسته سعی در استفاده از ضدحملات و غافلگیر کردن سپاهان را داشتند ولی پس از گل جلو آمده اند و حالا برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کنند؛ موضوعی که به تیم میزبان فضاهای بیشتری برای طراحی حملات می دهد.


سپاهان تا پیش از زدن گل اول با روش های مختلف برای رسیدن به گل تلاش کرد و درنهایت توانست 20 دقیقه مانده به پایان وقت های قانونی بازی به گل برسد.

 

دیدگاه‌ها