کد خبر : 1743203 | 22 اسفند 1399 ساعت 19:20 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی بایرامی در گل دوم با پدیده(عکس)

مهاجم جدید پدیده در دومین حضور پیاپی خود یک قدم برای گلزنی مقابل ذوب‌آهن کم آورد.

بدشانسی بایرامی در گل دوم با پدیده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پدیده پس از برتری مقابل پیکان در لیگ برتر، دیروز هم نمایش هجومی و بهتری از ذوب‌آهن ارائه کرد و شانس‌های گلزنی بیشتری داشت، اما در نهایت با شکست ۲ بر یک این مسابقه حذفی و خارج از خانه را پشت سر گذاشت.

 

پدیده خیلی زود دروازه خود را در این مسابقه باز شده دید که پس از آن شکل هجومی گرفت تا با استفاده از عناصر خط حمله‌اش ازجمله مهرداد بایرامی و امین قاسمی‌نژاد، گل تساوی را برابر ذوب‌آهن بزند که این دو بازیکن موثر مشهدی‌ها در دو موقعیت جدی نتوانستند به گل برسند.

 

1581533

 

پس از آنکه قاسمی‌نژاد در دقیقه ۲۵ دروازه خالی ذوب‌آهن را باز نکرد، در ادامه بازی پدیده دوباره صاحب یک فرصت گلزنی شد که مهرداد بایرامی با وجود خلق موقعیت خطرناک در باز کردن دروازه ذوب ناکام ماند.

 

بایرامی که یکی از خریدهای نقل و انتقالات زمستانی پدیده است و در نخستین حضورش در ترکیب مشهدی‌ها توانسته بود برابر پیکان گلزنی کند، در دقیقه ۳۷ بازی دیروز برابر ذوب‌آهن، در شرایطی با سرعت بالای خود به پاس در عمق امیرحسین کریمی رسید که پس از ضربه به توپ و عبور از دروازه‌بان ذوب، یک قدم برای شوت نهایی کم آورد تا تیمش به گل دست پیدا نکند.

دیدگاه‌ها